وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 11:50   |   کد مطلب: 13104
جهاددانشگاهی همدان و دانشگاه علوم پزشکی  تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند
تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی واحد استان همدان و دانشگاه علوم پزشکی همدان منعقد شد.

به گزارش نافع،  ارتقای مهارت‌های پزشکی و بهداشتی جامعه حرفه‌ای استان و بسترسازی در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی دانشجویان و دانش آموختگان با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری طرفین از مهمترین اهداف این تفاهم نامه شمرده شده است.

جهاد دانشگاهی واحد همدان در این تفاهم نامه متعهد شده است همکاری لازم جهت آموزش و توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان را در کسب مهارت‌های پزشکی و راه اندازی کسب و کار از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی داشته باشد.

همچنین، همکاری در طراحی و برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی، ارائه خدمات و امکانات آموزشی، مساعدت در راستای استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی و همچنین همکاری در خصوص مدیریت خدمات و تامین نیروی انسانی متخصص از دیگر تعهدات جهاددانشگاهی همدان در تفاهم نامه مذکور بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز متعهد شده است همکاری لازم را در جهت ارتقای ظرفیت‌های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی از طریق در اختیار گذاشتن دانش و تجارب در حوزه طب کار، بهداشت حرفه‌ای، ارگونومی، پزشکی مولکولی و طب سنتی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی با جهاددانشگاهی همدان داشته باشد.

مشارکت در راستای برگزاری همایش ها و سمینارهای مشترک علمی و پژوهشی، ارائه اعتبارنامه به گواهینامه دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی، مساعدت در خصوص ارائه خدمات رفاهی و همکاری در جهت دعوت از اندیشمندان و نظریه پردازان برجسته جهت سمینارهای علمی و آموزشی و نیز تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از متخصصان حوزه های بهداشتی و درمانی از مهمترین تعهدات دانشگاه علوم پزشکی همدان در این تفاهم نامه بوده است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما