وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 11:05   |   کد مطلب: 13034
رئیس پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای جامعه‌المصطفی:
مجموعه آثار میر سید علی همدانی گردآوری می‌شود
مجموعه آثار میر سید علی همدانی گردآوری می‌شود
۶۸ اثر مکتوب از میر سید علی همدانی شناسایی شده که با استفاده از ۴۲ اثر این عارف نامی، مجموعه‌ای غنی در حال تهیه و تدوین است.

به گزارش نافع، رئیس پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای جامعه‌المصطفی با بیان این مطلب در ستاد برگزاری همایش بین‌المللی میر سید علی همدانی گفت: میر سید ‌علی همدانی دارای آثار مختلفی است که از آثار شناسایی شده مجموعه غنی استخراج و به مناسبت همایش بین‌المللی میر سید‌ علی همدانی تدوین می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضایی با تأکید بر اینکه میر سید علی همدانی انقلاب عظیمی را در شبه قاره هند ایجاد کرد، افزود: با مشورت با تعدادی از اساتید، عالمان ایران و فعالان دانشگاهی کشمیر از نقطه‌نظرات آنها در همایش استفاده می‌شد.

وی اظهار داشت: پژوهشکده مطالعات منطقه‌ای جامعه‌المصطفی، به عنوان کمیته پژوهش، شناسایی و نشر آثار، در این ستاد فعالیت می‌کند و این کمیته متشکل از افرادی از کشور هندوستان،‌ تاجیکستان و اساتیدی چون محمد انواری، محمد ریاض و اذکایی از ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی بیان کرد: تهیه و تدوین 5 جلد از مجموعه آثار و حدود3 جلد از مجموعه مطالب درباره میر سید علی همدانی برای این همایش پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما