وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 07:14   |   کد مطلب: 13024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه شایسته‌ترین انسان‌ها کسانی هستند که حفاظت دین خدا به آنان سپرده شده، ابراز داشت: اینان هر کجا احساس کنند دین خدا در خطر افتاده مدافع آن هستند.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی درآیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته همدان افزود: وی خانواده را یکی از امانت‌های الهی دانست که باید از آن حفاظت شود، گفت: کسانی که اهل و عیال خود را خوار می‌کنند نزد خدا ملعون هستند.

وی با بیان اینکه خدای متعال از انسان‌ها خواسته دنیا را آباد کنند افزود: خدای تعالی برای هر انسان یک تکلیف استحفاظی تعریف کرده که باید با خود بیندیشیم که این تکلیف چیست و در کجا به عهده ما گذاشته شده است.

امام جمعه همدان با اشاره به حقوق 200 میلیونی پزشکان در بیمارستان‌ها گفت: چرا باید یک پرستار ماهانه یک تا دو میلیون تومان حقوق بگیرد و یک پزشک ماهانه 200 میلیون تومان از بیمارستان حقوق دریافت کند.

وی با ذکر اینکه وزیر بهداشت و درمان دولت یازدهم اقدامات مناسب و شایسته ای انجام داده است، ابراز امیدواری کرد: حقوق پرستاران و پزشکان یکسان شود.

محمدی همچنین در آستانه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی گفت: این عالم فرهیخته تنها روحانی ای بود که در مقابل قوم خونخوار مغول ایستاد.

امام جمعه همدان همچنین با تحلیل کلمه 'مستحفظ' اظهار کرد: هر کس در هر پست و منصبی دارای وظایفی در زمینه حفاظت از دین خدا است.

آیت الله طه محمدی اضافه کرد: در فتنه 88 که در اصل یک کودتا بود دشمنان اسلام به ویژه آمریکا قصد براندازی نظام و بازگشت رژیم ستمشاهی را داشتند.

وی اظهار کرد: دولت آمریکا دنبال تسلط بر منطقه است و هم اکنون سران کشورهای عربستان و مصر، مترسک آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند.

محمدی اضافه کرد: 'سیسی' رییس جمهوری مصر، حزب الله لبنان را به تروریست بودن متهم کرده و رژیم کودک کش و جعلی صهیونیزم را تروریست نمی داند.

پنجم اسفندماه مصادف با پنجم جمادی الاول روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورا،حضرت زینب کبری سلام الله علیها است که این روز را روز پرستار می نامند.

همچنین پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی ریاضیدان بزرگ ایران زمین است که در طول عمر خویش در راه پیشرفت علمی کشور کوشش های فراوانی کرد و با آثار ماندگارش مسیر یادگیری علوم و فنون را برای جویندگان علم و دانش هموار ساخت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما