وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 11:54   |   کد مطلب: 12885
دونده نهاوندی به اردوی تیم ملی دعوت شد
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: محمد خزایی دونده نهاوندی به اردوی تیم ملی دوصحرانوردی دعوت شد.

به گزارش نافع،سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو، گفت: محمدخزایی دونده آسیایی نهاوند در دوهای صحرانوردی و    مواد 5 و 10 هزارمتر پس از یک دوره چندین ماهه بار دیگر به میادین دو و میدانی برگشت و به اردوی آمادگی تیم ملی دوصحرانوردی کشور برای شرکت در مسابقات اسیایی چین دعوت شد.

وی اظهارداشت: محمد خزایی یکی از دوندگان پرافتخار استان می باشد که نزدیک به دو سال به علت مشکلات و مصدومیت از میادین ورزشی دور بود که پس از چند ما تمرین بار دیگر با شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به پیست دوومیدانی برگشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور با حضور 70 دونده قهرمان و سرشناس کشور در قالب 21 تیم به میزبانی خراسان رضوی در مسیر ۱۲ کیلومتری جاده طرقبه برگزارشد که در پایان تیم فارس با هشت امتیاز منفی، تهران الف با کسب ۱۳ امتیاز منفی و ایلام نیز با کسب ۳۶ امتیاز منفی اول تا سوم شدند و محمد خزایی با تیم خراسان رضوی الف دهم شد.

وی گفت: از طرف سرمربی تیم ملی 10نفر اول این مسابقه به اردوی آمادگی تیم ملی که به مدت 1ماه از 14بهمن در شیراز و بروجرد برگزارمی شود دعوت شدند.

کولیوند افزود: با توجه به ارتفاع شهرستان نهاوند ازسطح دریا و آب و هوای مناسب و اکسیژن سالم به دور از گرد و غبار، سال آینده یک مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی صحرانوردی به میزبانی نهاوند انجام می شود.

وی بیان کرد: مسابقات آسیایی دوصحرانوردی خرداد سال آینده به میزبانی کشور چین برگزار می شود که تیم ملی ایران نیز پس از چند مرحله برگزاری اردو در نقاط مختلف کشور با 7 نفر به این مسابقات اعزام می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهارکرد: دونده نهاوندی که بیش از 8 سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را در رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان دارد چندین بارمدال های رنگارنگ مختلف آسیایی و بین المللی را کسب کرده است که مطمئن هستیم ایشان یکی از منتخبین تیم ملی خواهد بود زیرا تجربه آسیایی را درکارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما