وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 09:09   |   کد مطلب: 12872
دبیر هئیت کاراته شهرستان ملایر گفت: تیم کارته کانون ملایر در مسابقات قهرمانی استان همدان در فامنین به مقام سوم دست یافت و کاراته کای ملایری علی محمد زندپور به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

به گزارش نافع احمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته استان همدان اظهار کرد: در مسابقات کاراته قهرمانی استان همدان گرامیداشت ایام الله دهه فجر در فامنین تیم ملایر موفق به کسب مقام سوم شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 260 کاراته ما از 10 تیم از سراسر استان همدان شرکت کرده بودند و تیم باشگاه کانون ملایر نیز به نمایندگی از شهرستان ملایر به مربیگری احمد حیدری و مهدی جانی خانی در این مسابقات شرکت کرده بود.

دبیر هئیت کاراته شهرستان ملایر با اشاره به مدال‌های کسب شده تیم ملایر در این مسابقات عنوان کرد: تیم ملایر در پایان این مسابقات موفق به کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و چهار مدال برنز شد.

وی با نام بردن از طلایی‌های تیم ملایر در این مسابقات عنوان کرد: علی محمد زندپور، ارژنگ رضایی و امیر حسین سلیمانی موفق به کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کاراته استان شدند.

حیدری افزود: سینا جباری و یاسین زنگنه در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال نقره و پوریا رضایی، محمد حیدری، مسعمد میرزایی و علی نظری نیز موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شدند.

وی گفت: کمیته فنی این مسابقات علی محمد زندپور را به عنوان بهترین کاراته کا معرفی کرد و با توجه به اینکه تیم ملایر در مسابقات انتخابی استانی برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکرده بود این ورزشکار با درخشش در این رقابت‌ها به مسابقات انتخابی تیم ملی به همراه تیم همدان اعزام می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما