وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 10:34   |   کد مطلب: 12801
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: 22 بهمن نماد وحدت کلمه و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در راه مبارزه با ظلم ظالمان و ستم مستکبران جهان است.

به گزارش نافع،حجت الاسلام رضا حاجی زین العابدینی در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است و حفظ انقلاب و ارزشهای والای آن وظیفه سخت و خطیری است که امروز بر عهده همه ما گزارده شده است.

وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران با فداکاری و مجاهدت خود و گذشتن از خون فرزندان خود در راه پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان به عرصه آمدند، افزود: امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه ز انقلاب شاهد به ثمر نشستن آن خون ها و شاهد جایگاه رفیع ایران اسلامی در بین کشور های جهان و پیشرفت همه جانبه آن بوده و هستیم.

حجت الاسلام زین العابدینی با اشاره به روز 22 بهمن سال 57 افزود: در این روز ملت انقلابی ایران اسلامی با گوش فرا دادن به رهبر و مقتدای فرزانه خود باعث به ثمر نشستن انقلاب اسلامی شدند و این روز به حقیقت نماد وحدت کلمه و یکپارچگی ملت مسلمان ایران در راه مبارزه با ظلم ظالمان جهانخوار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن تصریح نمود: امسال با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با توجه به مذاکرات سخت و پیچیده هسته ای کشورمان ، حضور در راهپیمایی 22 بهمن از همه وقت واجب تر بوده و می بایست با حضور همه جانبه خود در این راهپیمایی به جهانیان این پیام را مخابره کرد که پشت تیم مذاکره کننده ایران اسلامی ، ملت پر توان و غیور ایران ایستاده است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد که اگر امروز در جهان با عزت سخن می گوییم و جهانیان ایران را به عنوان یک کشور بالنده و رو به جلو قلمداد می کنند، همه مرهون جان فشانی ها و ایثارگریهای ملت غیور این سرزمین است که می بایست قدر حضور این مردم ولایت مدار را در صحنه های گوناگون ، دانسته و به آن احترام گذاشت.

 

دیدگاه شما