وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 17 بهمن 1393 ساعت 15:05   |   کد مطلب: 12721
حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را مأیوس می کند
امام جمعه تویسرکان گفت: حضور انقلابی مردم در راهپیمایی ها دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و آنان با دیدن حضور گسترده مردم در حمایت از نظام، دیگر جرأت دست اندازی به ایران اسلامی نخواهند داشت.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: صادقین کسانی هستند که به خدا لبیک گفته و در این راه با جان و مال خود ایستادگی می کنند و حتی اگر مؤمنین در ظاهر شکست یابند در حقیقت پیروز هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی پیروز است، اظهار گرد: اینکه در جمهوری اسلامی فقر است و برخی ادارات به طور کامل اسلامی نیستند، صحیح است و اگر مشکلی است از عملکرد مسئولان ناشی می شود و اما باید دانست که جامعه اسلامی صدرصدی که در آن به طور کامل تمامی احکام و دستورات الهی رعایت شود تنها با ظهور ولی عصر(عج) شکل می گیرد.

شرکت های اروپایی و غربی در تحریم ها بیشتر از ایران متضرر شدند

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: اگر جنگ برای ما هزینه داشت برای دشمنان انقلاب نیز هزینه داشته است و اگر تحریم ها برای کشور ما اثرگذار بود برای اروپا و غرب هم همین گونه بود و حتی آنان بیشتر از ایران متضرر شدند و بسیاری از شرکت های آنان با بحران ورشکستی روبه روبر و حتی ورشکسته شدند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: این در حالی است که ایران با وجود تحریم ها، به عنوان پرچم دار جهان اسلامی ایستادگی می کند و در عرصه های مختلف، حرکتی رو به پیشرفت و پیروزی دارد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب آمریکا و اسرائیل در ایران نقشه های شوم خود را اجرا می کردند  و مزدوران استکبار در گوشه و کنار کشورمان سلطه داشتند، گفت: اما امروز ایران اسلامی و هم پیمانانش مقتدارانه در برابر زورگویان جهان ایستاده اند.

املم جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه شکرانه نعمت انقلاب رعایت تقوا و حضور در عرصه های حمایت از انقلاب از جمله راهپیمایی ها است، این حضور ها را همچون مجاهدت در راه خدا دانست و ابراز کرد: حضور انقلابی مردم در راهپیمایی ها دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و آنان با دیدن حضور گسترده مردم در حمایت از نظام، دیگر جرأت دست اندازی به ایران اسلامی نخواهند داشت.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند" حفظ نظام از اوجب واجبات است"، تصریح کرد: راهپیمایی ها و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن که سالروز ولایت و پیروزی تنها حکومت شیعه در سراسر جهان است بهترین فرصت برای ارائه پاسخی دندان شکن به استکبار و نشان دادن اقتدار نظام است و دشمن می فهمد که مردم همچنان با شور و شعور انقلابی خود از انقلابشان حمایت می کنند.

وی افزود: یکی از مصادیق  بارز حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نائب امام زمان(عج) حضور پرشور و دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22بهمن است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین با بیان این آیه از قرآن کریم "یا ایها الذین امنوا اجتنبوا کثیرا من ظن ان بعض ظن اثم"، عنوان کرد: سوء ظن رذیله ای است که انسان را به سوی عیب جویی می کشاند.

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: از گمان های بد دوری کنید، چراکه بعضی از گمان ها منجر به عیب جویی می شود، اما وقتی که انسان خوش گمان باشد دنبال عیوب نمی گردد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما