وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 10:28   |   کد مطلب: 12628
معاون امور مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان:
ایران جزء هفت کشور برتر نانوتکنولوژی است
ایران جزء هفت کشور برتر نانوتکنولوژی است
همزمان با آغاز طرح تحول نظام سلامت 8 میلیون دفترچه بیمه به افراد ظرف 8 ماه اعطا شده است.

به گزارش نافع، معاون امور مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این مطلب در جشن بزرگ کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان همدان گفت: پیش از این هر حاشیه‌نشین که به بیمارستان دولتی مراجعه می‌کرد؛ بدون هویت خوانده می‌شد که به لطف خداوند و با همدلی و وحدت امروز دولت این مشکل برطرف شده است.

سیدعلی‌اکبر طاهایی با بیان اینکه تاریخ بلند ایران با استان همدان معنی می‌شود، اظهار کرد: همه افرادی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، نمونه‌ها و خاطرات بسیاری از پشتیبانی استان همدان از جبهه‌ها دارند.

وی با بیان اینکه دفاع استاندار همدان از سنگر تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری ستودنی است، افزود: باید تلاش کرد تا بذر کار و اشتغال به بار برسد، چراکه اشتغال دغدغه اصلی نظام است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت، همدلی و اخوت نیاز داریم، تصریح کرد: رمز پیروزی و موفقیت ما در وحدت کلمه است به طوری که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب، رهبری واحد انقلاب به دست امام راحل بود و امروز به دست جانشین خلف ایشان، به خوبی اداره می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب استعدادهای کشور را رصد می‌کنند، ادامه داد: امروز ایران در ردیف هفت کشور برتر در زمینه دانش نانوتکنولوژی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و اسلام در درجه نخست دشمن خودشان هستند، خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی، انسانی است و هرکس با انقلاب دشمنی کند در درجه نخست با خودش دشمنی کرده است.

طاهایی با تأکید بر اینکه امروز ادعا نمی‌کنیم همه مشکلات حل شده، اظهار کرد: دهه فجر به ما یاد می‌دهد بیش از دیگر ایام‌های مبارک انقلاب موضوع وحدت و همدلی را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه وحدت به این معناست که می‌توانیم همدیگر را نقد کرده اما نفی نکنیم، افزود: گفتمان امام (ره) نقد و هم‌افزایی بود در حالی که گفتمان طاغوت نفی بود.

طاهایی با تأکید بر اینکه چهره‌های دروغین را نفی کنید نه حقیقت‌ها را، در ادامه تصریح کرد: بیش از 7 هزار واحد مسکونی در استان همدان برای کارگران ایجاد شده که نمونه‌ای از کار و تلاش است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این بسیاری از کارگران نمونه و مبتکر صاحب خانه نبودند، ادامه داد: کارگران در حال حاضر رو به جلو حرکت می‌کنند و باید هر دولت نیز نسبت به دولت قبل بهتر عمل کند.

طاهایی خاطرنشان کرد: اگر به آموزه‌های دینی توجه کنیم، با توجه به فضای همدلی موجود در کشور، می‌توان خدماتی دقیق‌تر و بهتر به مردم ارائه داد.

وی با تأکید بر اینکه شعارهای دولت یازدهم ریشه قرآنی دارد، گفت: شعار تدبیر و امید که از سوی دولت یازدهم مطرح شده، ریشه در قرآن دارد که به برکت دهه فجر معنا می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه باید به کارآمدی افراد توجه کرد، اظهار کرد: تا زمانی که استانداران، نمایندگان مجلس، مدیران و کارآفرینان در یک جا جمع هستند خداوند نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما