وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 12468
رضا بلالی، رسما شهردار کبودراهنگ شد
در جلسه شورای اداری شهرستان كبودراهنگ رضا بلالی به عنوان شهردار کبودراهنگ معارفه و شیری توديع شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ؛ احسان قنبری فرماندار کبودراهنگ در مراسم معارفه شهردار خواستار حمایت از شهرداری شد و گفت: شهرداری كبودراهنگ از لحاظ درآمد شهرداری ضعيف است و بايد چاره‌ای برای اين مشكل انديشيده شود.
قنبری گفت: برای رفع اين مشكلات همكاری مردم و مسئولین دستگاه ها نياز است كه اميدواريم با تلاش شهردار جديد و همكاری شوراها اين مشكلات حل شود.
وی با بیان اینکه شهر كبودراهنگ دارای ظرفيت‌های بسيار خوبی است اظهار داشت: برای رسيدن به پيشرفت و توسعه و عمران و آباداني شهر به يك برنامه‌ريزی مدون نیاز است و اين مسأله همكاری همه‌جانبه مردم، شوراها و شهردار را مي‌طلبد.
فرماندار کبودراهنگ از شهردار خواست با همفكری مردم و شوراها گام‌های بلندتری برای آبادانی و عمران شهر كبودراهنگ بردارد تا حق مردم ولايتمدار اين شهرستان و انتظارات آنها به خوبی ادا شود.
 در انتخاب شهردار دقت كنيد
معاون عمراني استانداری همدان هم گفت: با توجه به اينكه كبودراهنگ شهرستاني شهيدپرور و انقلابی است بايد در حد متعالي به توسعه و پيشرفت دست يابد.
محمودرضا عراقي افزود: شورای اسلامي منتخب مردم هستند. بنابراين بايد برای توسعه و پيشرفت شهر تلاشی مضاعف داشته باشند و موجب رضايت مردم شوند.
وی تأكيد كرد: شهردار و شورا هر كدام بايد وظايف خود را بشناسند و در حيطه وظايف خود فعاليت كنند و با همكاری و هماهنگي يكديگر بتوانند فرصتی بهتر به مردم ارائه دهند. هچنين شوراها از تغييرات پي‌درپي شهردار پرهيز كنند؛ زيرا اين تغييرات به شهر ما آسيب مي‌رساند.
عراقي ادامه داد: در اقتصاد مقاومتي شفاف‌سازی يكي از چيزهايي است كه بايد به آن توجه كرد و شوراها و شهردار بايد با يكديگر شفاف كار كنند و اطلاع‌رساني درست و به‌موقع داشته باشند و اعتماد مردم را به خود جلب كنند. همچنين وحدت نيز در كارهای اجتماعی ضروری است و شورا و شهردار بايد با يكديگر متحد باشند.
وی گفت: شهر كبودراهنگ با قدمت 55 ساله سهم بيشتری از توسعه ملی دارد كه مسئولان بايد تلاش بيش از پيش برای توسعه اين شهرستان داشته باشند.
شورای اسلامی از شهردار حمایت کنند
مديركل امور شهری استانداری همدان نيز گفت: خوشبختانه شورای شهر كبودراهنگ افراد پخته و اهل مشورتی هستند و با همت و پشتكار مي‌توانند در عمران و آبادني شهر حرفی برای گفتن داشته باشند.
به گفته فرهاد فرزانه، از شهردار جديد نيز انتظار داريم كه با تلاش و پشتكار در زيباسازی، عمران و آباداني شهر همت كند و از هيچ تلاشي دريغ نكند؛ زيرا حق مردم ولايتمدار و شهيدپرور كبودراهنگ داشتن شهری آباد و توسعه يافته است.
 برای داشتن شهری آباد تلاش می كنم
در ادامه شهردار كبودراهنگ اظهار كرد: كبودراهنگ، شهر دارالمؤمنين استان است كه با داشتن 116 شهيد دفاع مقدس، پايگاه نوژه و غار عليصدر در جايگاه بسيار ويژه‌ای قرار دارد.
رضا بلالی ابراز اميدواری كرد تا بتواند مردم‌داری و مردم‌محوری را سرلوحه كار خود قرار دهد و اينكه با همه توان خود برای داشتن شهری آباد تلاش كند.

وی شوراها و پرسنل شهرداری را ظرفيت های مهم شهردار عنوان کرد و گفت: اميدوارم بتوانم انتظارات مردم شهر را برآورده كنم؛ بنابراين براي ساختن شهری ايده‌آل از هيچ تلاشی دريغ نخواهم كرد.
بلالی گفت: بودجه امسال شهرداري 4 ميليارد و 500 ميليون تومان بود كه 43 درصد آن تحقق يافته و خوشبختانه از زمانی كه وظيفه شهردار به من محول شده بيش از 70 درصد تحقق يافته است كه اميدواريم تا پايان سال به 100 درصد برسد.
وی ايجاد پاركينگ در خيابان امام خميني(ره)، ايجاد بازارچه ماشين، گرفتن پروانه بهره‌برداری كارخانه آسفالت با همكاری شوراها، ساماندهي معابر خاكی، احيای بافت فرسوده، زيباسازی شهر، تغيير بافت تجاری و مسكونی و... را از جمله برنامه‌های پيش‌بينی شده خود نام برد. بلالي اظهار كرد: ادارات كبودراهنگ 15 ميليارد ريال به شهرداري كبودراهنگ بدهي دارند كه اميدواريم بزودی نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام كنند و از مردم فهيم و انقلابي كبودراهنگ نيز درخواست داريم كه ما را در داشتن شهری آباد و توسعه‌يافته ياری كند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر كبودراهنگ نيز گفت: ما بايد با پشتكار و همتی مضاعف حركتی رو به جلو داشته باشيم و بتوانيم چهره شهر را دگرگون كنيم و با زيباسازی شهر بخشی از انتظارات مردم را برآورده كنيم و با همكاري خود مردم گام‌های ديگر توسعه شهر را برداريم.
محمد رهگشا افزود: توجه به پتانسيل‌های شهرستان؛ شهرداری شهروندمداری، تكريم ارباب‌رجوع، حمايت از افراد بي‌بضاعت، اخلاق حسنه و... جزو برنامه‌های كاری شوراست كه با اجرای هر يك از اين برنامه‌ها می‌شود به موفقيت دست يافت.
در پايان اين مراسم علي‌اصغر شيری توديع و رضا بلالي به عنوان شهردار كبودراهنگ معرفي شد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما