وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 17 دى 1393 ساعت 13:39   |   کد مطلب: 12074
از نقدهای سازنده در پیشبرد اهداف شهری استقبال می کنم
سرپرست شهرداری کبودراهنگ گفت: از نقدهای سازنده رسانه های محلی که در پیشبرد اهداف شهری و در راستای اصلاح وضعیت شهر باشد، استقبال مي كنم.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، رضا بلالی سرپرست شهرداری کبودراهنگ در جلسه بررسی مشکلات خبرنگاران و رسانه های محلی این شهرستان که در شهرداری کبودراهنگ برگزار شد گفت: رسانه های محلی باید در شناسایی مفاسد و معضلات اداری و اجتماعی نقش موثرتری ایفا کنند.
وی ضمن استقبال از ارتباط دوسویه و تنگاتنگ با رسانه های محلی گفت: انتظار ما از خبرنگاران و رسانه های محلی بالا بردن اطلاعات و آگاهی مردم در جهت فرهنگ سازی و ایجاد شور و نشاط در شهر کبودراهنگ است.
بلالی خبرنگاری را حرفه ای ارزشمند و مهم برای جامعه عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به وظایف حرفه ای خود در شهر و جامعه تاثیر گزار هستند.
سرپرست شهرداری کبودراهنگ رعایت اخلاق رسانه ای را از لوازم اولیه حرفه خبرنگاری عنوان کرد و گفت: باید خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مرم و مسئولین وقایع و اتفاقات را به شکل صحیح به اطلاع مردم برسانند.
وی رسالت اصلی خبرنگاران شهرستان را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: باید تولید خبر در جهت حل مشکلات مردم و ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین باشد.
انتهای پیام/ ب

دیدگاه شما