وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 15:38   |   کد مطلب: 12364
 برگزاری یادواره شهدای ورزشکار ملایر با حضور پدر شهید احمدی روشن
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: یادواره 47 شهید والا مقام ورزشکار ملایر با حضور یک مداح کشوری و سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در 29 بهمن ماه برگزار می‌‎شود

 به گزارش نافع مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری ها در ملایر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در ملایر اظهار داشت: به منظور تبیین سیره و جایگاه شهدا و ایجاد الفت بین جوانان و امازادگان عشق یادواره شهدای ورزشکار ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری یادواره 47 شهید ورزشکار ملایر افزود: یادواره 47 شهید والا مقام ورزشکار ملایر با حضور یک مداح کشوری در 29 بهمن ماه برگزار می‌‎شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر برگزاری یادواره‎ها را کمترین کار در حق شهدا دانست و عنوان کرد: شهرستان ملایر اولین شهری در کشور است که شش سال پیاپی اقدام به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کرده است.

وی گفت: برای سخنرانی در مراسم یادواره 47 شهید ورزشکار ملایر از پدر شهید احمدی روشن دعوت شده است که در این مراسم سخنرانی کند و پدر این بزرگوار در این یادواره سخنرانی می‎کند.

رضایی افزود:شهرستان ملایر اولین شهری است که سالن‌های ورزشی را به نام و تمثال شهدا نام گذاری و منقش کرده و همه ساله در ایام مختلف سال برای هر شهید در سالن بنام وی مراسم یادبودی گرفته می‌شود.

وی از افتتاح حسینه ورزشکاران همزمان با برگزاری یادواره شهدا خبر داد و افزود: حسینیه ورزشکاران همزمان با برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در محل ورزشگاه شهید تاجوک افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به آغاز به کار هئیت ورزشکاران همزمان با افتتاح حسینه عنوان کرد: هئیت  ورزشکاران با نام  هیئت معصومیه همزمان با افتتاح حسینیه ورزشکاران آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما