وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت 12:15   |   کد مطلب: 12354
در پاسخ به هتاکی نشریه فرانسوی نافع گزارش می دهد:
حضرت محمد(ص)؛ متبرک ترین بهانه چشم‌ها، کلام ها و یادها
حضرت محمد(ص)؛ متبرک ترین بهانه چشم‌ها، کلام ها و یادها
روزي كه حضرت محمد(ص) پا به اين عرصه خاكي نهاد، گويي تولدي نوين در جهان هستي آغاز شد و مدال سعادت و رستگاري به واسطه اين مولود مبارك از سوي حضرت حق به بشريت اعطا شد.

به گزارش نافع، در آن روز نوزادي به اين عالم خاكي قدم نهاد كه بعد از چهل سال از سوي خداوند به عنوان آموزگار وحي و مربي برترين فرهنگ زيستن به اهل جهان معرفي شد، همزمان با اين ولادت پر بركت در صحنه گيتي آثار شگفت انگيز و اسرارآميزي رخ داد كه هشداري براي حاكمان و ستمگران تاريخ به حساب آمد.

فرو ريختن چهارده كنگره در ايوان كسري، خاموش شدن آتشكده فارس، جاري شدن آب در وادي سماوه بعد از سال‌هاي طولاني خشكي، سرنگون شدن بت ها در مكه و ساير نقاط عالم، خشك شدن درياچه ساوه، پرتوافشاني نوري از وجود آن گرامي در آفاق آسمان‌ها و خواب‌هاي وحشتناك انوشيروان و موبدان از جمله علائم خارق‌العاده و از نشانه هاي هشدار دهنده اي بود كه در جهان اتفاق افتاد.

و اما پس از گذشت قرن ها، این روزها حال و هوای این کره خاکی سراسر ابری است، این روزها انگار عده ای نمی خواهند ببینند این آموزگار وحی را، شاید چشمانشان نمی بیند، گوشهایشان نمی شنود، اصلا شاید نمی فهمند درک این سراسر خوبی را...

این روزها به خاطر بی پروایی و اهانت نشریه ای فرانسوی نسبت به ساحت پیامبر اکرم(ص) احساسات همه حتی انسان های مسلمان حتی غیرمسلمانان نیزجریحه دار شده است، آنقدر که تاب تحمل را برایشان سخت کرده... واکنش  گروه های مختلف مردم در هر رده ای موضوعی است که این روزها در همه جای ایران اسلامی شنیده و صحنه هایی از عشق و علاقه مردم را به ساحت حضرت رسول(ص) به تصویر می کشد، آنها با هر زبانی می خواهند ارادت و دلدادگی خود را نشان دهند، جمعی از مردم همدان هم در گفتگویی عشق ورزي خالصانه خود را به پیامبر خوبی ها اینگونه بیان می کنند...

 

مریم زارعی صفا دانشجوی ترم سوم معماری: 

هتاکی های روزنامه فرانسوی به پیامبر(ص) و حمایت دولت فرانسه از آن خاک‌پاشی به آفتاب است و هیچ خدشه ای به پیامبر(ص) وارد نمی شود، کسانی که آزاداندیش هستند به خوبی می توانند تشخیص بدهند که این اقدامات، اقدامات عاجزانه ای است که آنها انجام می دهند و کاری از پیش نخواهند برد... با جان و دل می گویم: لبیک یا محمد.

 

حجت الاسلام مومنی، طلبه حوزه علمیه:

این اقدام وقیحانه بیشتر شبیه سکانسی از یک فیلم کمدی است تا یک ماجرای واقعی و بازی مضحکی است که وقتی به ته آن نگاه می کنی سراسر پوچی و واهی بودن است، دشمنان بدانند که با خاک پاشیدن به رخ خورشید نمی توانند از تابش انوار آن جلوگیری کنند... اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

 

مهرداد اسدبیگی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک:

سلام بر خورشيد تابان خلقت، سلام بر بهترين و مهربان ترين بنده خدا، ما فرزندان معنوي پيامبر اسلام در همه جهان يک صدا از پيامبر خود دفاع مي کنيم و اجازه نمی دهیم مترسک های ریش دار صهیونیست ها با ادعای دروغین دفاع از اسلام با احساسات مسلمانان جهان بازی کنند.

 

زهرا سادات حسینی 55 ساله، خانه دار:

واقعا برای این مصیبت باید خون گریه کرد، کسی را که به یک دین و پیامبر یک امت اهانت کرده نمی توان بخشید، توهین به اعتقادات بیش از یک میلیارد انسان عملی ناشایست و زشتی است، آنها می خواهند چهره اسلام را بد نشان دهند، ما نباید بگذاریم به بهانه تروریسم به پیامبر ما توهین کنند، قانون بین‌الملل باید هر چه سریع تر با عوامل این ماجرا برخورد کند.

 

جلال رحمانی از کسبه همدان:

این اولین بار نیست که نشریات غربی اقدام به توهین به پیامبر اسلام می کنند، این حرکت که ناشی از حماقت عده ای جاهل در یک نشریه غربی است، باید محکوم شود و مسلمانان با وحدت و همبستگی نباید بهانه به دست این چنین افرادی بدهند که بخواهند به دین اسلام توهین کنند، هیچ انسان آزاده‌ای توهین را قبول نمی کند و ما مسلمانان و دیگر پیروان ادیان الهی، نباید نسبت به این اقدامات ساکت بمانیم... انا احب النبی محمد.

 

صارمی، استاد دانشگاه:

تمام خوبی‌ها و زیبایی‌هایی که امروز در سراسر جهان وجود دارد، آموزه‌هایی است که در تعالیم پیامبر اسلام(ص) وجود دارد، آنهایی که به پیامبر دین رحمت توهین کرده‌اند به هیچ عنوان با تعالیم دین اسلام آشنا نبوده‌اند، اسلام دین محبت و عقلانیت است و با هرگونه خشونت ناسازگار است، این مسأله را هم می‌توان در سیره پیامبر رحمت این دین الهی مشاهده کرد، دشمن گمان می‌کند که اینگونه اقدامات مسلمانان را دچار چالش خواهد کرد اما این در حالی است که چنین رفتارهایی اتفاقا موجب می‌شود مسلمانان وحدت بیشتری در برابر غرب داشته باشند.

 

مهسا آزرمی دانش آموز پشت کنکوری:

از کودکی به ما یاد داده اند که به هیچکس توهین نکنیم و به نظرم هیچ مسلمانی حق ندارد نه به مقدسات کسی توهین کند و نه اجازه می دهد کسی به مقدساتش توهین کند، من واقعا نمی دانم این آدم ها واقعا چه فکر کرده اند که دست به چنین اقدامی زده اند و چطور به خود اجازه می دهند که به مقدسات ما توهین کنند... ما مسلمانان توهین به پیامبرمان را نمی پذیریم و دشمنان هم بدانند که این کارها جز رسوایی سودی برایشان نخواهد داشت.

 

احمد صدیقی 62 ساله نظامی بازنشسته:

دشمن امروز دست روی نقطه ضعف مسلمانان گذاشته و قصد دارد تا با چنین تحرکاتی احساس مسلمانان را جریحه‌دار کند، غیر از این هم نمی‌توان از غرب انتظار داشت چون آن‌ها امروز از نفوذ اسلام و آموزه‌های پیامبر(ص) به اروپا هراس پیدا کرده‌اند اما مسلمانان باید با اتحاد خود این گونه اقدامات را محکوم کنند.... کی شود دریا به پوز سگ نجس، اسلام دریاست و رسالت پیامبر اسلام(ص) نیز دریاست.

 

زینب شهپر معلم دوره ابتدایی:

سلام بر نبي مکرم اسلام، سلام بر پيامبر رحمت و مهرباني... اهانت به ساحت مقدس پیامبر مسلمین یک اقدام ابلهانه و کینه توزانه است... ما مومن به پيامبري هستيم که براي ارزش و کرامت انساني برانگيخته شد، پيامبر ما، پيامبر نور و روشنايي است، معجزه اش کتاب بود و ...لا اله الا الله محمد رسول الله.

 

اشکان عبداللهی دانش آموز دوره متوسطه:

 ما پيروان دين مهرباني هستیم و هيچ کس حق ندارد به پيامبر مهرباني ها توهين کند و من به عنوان یک دانش آموز تا آخرين قطره خونم از دينم و اعتقاداتم و پيامبر مهرباني هايم دفاع مي کنم، درود بر پيامبر آزادي و آزادگي، درود بر پيامبر انسانيت و انسان دوستي... السلام عليک يا رسول الله.

گزارش از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه‌ها

حضرت محمد یگانه منجی عالم بشریت سپاس و ستايش خداوندي را که پروردگار جهانيان، آفريدگار زمين، آسمان و پديد آور نور و ظلمت است و درود بي پايان بر فخر عالم حضرت محمد (ص) خاتم پيامبران و رسولان باد. عزيزي که بشارت آورد و بيم داد و پروردگار، بشر را با او از گمراهي رهايي بخشيد و مردمان را همگي به راه راست رهبري فرمود، راه خداوندي که آنچه در آسمان ها و زمين است، از آن او و باز گشت همه چيز به سوي اوست.

دیدگاه شما