وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 2 بهمن 1393 ساعت 12:59   |   کد مطلب: 12321
امیر خجسته با بیان اینکه غرب راه مبارزه با اسلام را در هتاکی می داند، عنوان کرد: همین موضوع باعث بیداری دیگری در سطح دنیا شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری جهاد پرس امیر خجسته، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در گفت و گویی، با بیان اینکه بیداری در جهان اسلام و میان مستضعفین دنیا به برکت انقلاب، خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری است، گفت: امروزه اقبال خوبی نسبت به انقلاب و اسلام ناب در دنیا به ویژه در اروپا ایجاد شده است.

نماینده مردم  قهاوند در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این رویکرد انقلابی در دنیا باعث شد استکبار جهانی گروه داعش و النصره را شکل دهد تا بتواند از نیروی آنها برای از بین بردن این رویکرد انقلابی استفاده کند.

وی ادامه داد: در نهایت وقتی با این گروه ها نیز به نتیجه ای نرسیدند به علت فشاری که برای از بین بردن این نیروی انقلابی روی آنها بود اقدام به هتاکی به مقدسات کردند که ما به شدت این حرمت شکنی ها نسبت به مقدسات دینی و پیامبر اسلام(ص) را محکوم می کنیم.

خجسته در ادامه با بیان اینکه غرب راه مبارزه با اسلام را در هتاکی می داند، عنوان کرد: همین موضوع باعث بیداری دیگری در سطح دنیا شد و حتی افرادی که تا کنون خفته بودند توجهشان به سمت اسلام، پیامبر اسلام(ص) و انقلاب جلب شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هتاکی هایی که غرب نسبت به مقدسات مسلمانان روا می دارد باعث توجه قلب ها به سمت اسلام می شود در حالی که آنها به دنبال این اقدام تروریستی می توانستند با گفت و گو با علمای اسلام مسأله را برای خود شفاف کنند.

 

دیدگاه شما