وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 28 دى 1393 ساعت 13:27   |   کد مطلب: 12235
مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهاراقدام منحوسانه نشریه شارلی ابدورامحکوم کرد
سالهاست که دشمنان دین مبین اسلام،با حمایت های مالی صهیونیست های خبیث ودولت های غربی اقدامات اسلام ستیزانه و توهین گرایانه راانجام میدهد.

به گزارش شبنم ها ،دراین بیانیه آمده است:« لَقَد جاءَكُم رَسولٌ مِن أَنفُسِكُم عَزيزٌعَلَيهِ ما عَنِتُّم حَريصٌ عَلَيكُم بِالمُؤمِنينَ رَءوفٌ رَحيمٌ » سوره توبه آیه 128

 ای برگزیده همه ی انتخاب ها                                                    قرآن تو کتاب تمام کتاب ها

اندیشه ی تو تیشه به اصل بدی زده                                            ای ریشه ی همیشه ترین انقلاب ها

فخر فلک به توست که فانوس گشته بود                                      در کوچه های آمدنت  آفتاب ها

 سالهاست که دشمنان دین مبین اسلام،با حمایت های مالی صهیونیست های خبیث ودولت های غربی اقدامات اسلام ستیزانه و توهین گرایانه راانجام میدهد

این بار با قلب هایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد  رسول مهربانی ها  حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم ) به اقدامی گستاخانه دست زدنن وای کاش می فهمیدنندکه خورشید خاموش شدنی نیست .

در این بیانیه با اشاره به اینکه پیامبر گرانقدر اسلام همگان را به صلح و برادری در سایه عدالت و رعایت حقوق یکدیگر فراخوانده اند آمده است: ارائه توحید ناب و معارف بلند الهی به بشریت از جمله ویژگی های پیامبر اعظم(ص) محسوب می شود که امروز راهی جز تأسی به سیره ایشان برای رسیدن به سعادت برای بشریت وجود ندارد.

بیانیه حاکیست: در شرایطی که سردمداران غرب با موج اسلام خواهی در میان مردم مواجه هستند، این گونه اقدامات نه تنها از گرایش مردم به اسلام نخواهد کاست بلکه تمایل آنان را برای آشنایی با معارف ناب اسلام خواهد افزود.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: بی شک آزادی بیان تنها حربه و بهانه ای در دست دولتمردان غربی برای اشاعه فرهنگ منحط آنان است و زمانی که آزادی بیان منافع آنان را به خطر اندازد اولین کسانی که این مساله را زیر پا خواهند گذاشت.

در این بیانیه آمده است: مراکز حوزوی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) این اقدام رسانه های غربی را تلاش بی نتیجه ای برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در میان مردم حقیقت جو می دانند.

مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهاربا انتشار این بیانیه  انزجارخویش را از نشریه شالری ابدو وعوامل آن اعلام کرد.

دیدگاه شما