وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 دى 1393 ساعت 16:41   |   کد مطلب: 12192
موج اسلام خواهی با هتک حرمت به پیامبر اعظم (ص) از حرکت نمی ایستد
امام جمعه اسدآباد با محکوم نمودن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) گفت: به برکت اسلام و قرآن روز به روز جمعیت مسلمانان افزایش یافته و مردم مسیحی و غیر مسلمان بیشتر از گذشته به اسلام جذب می شوند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام موسی حسینی مجد درنماز جمعه با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) افزود: این اولین بار نیست که دشمنان مقدسات ما را زیر سوال می برند زیرا انها از توسعه اسلام می هراسند و با این رفتارهای غیر منطقی می خواهند مسلمانان را محصور و منزوی کنند .

وی تصریح کرد:  موج اسلام خواهی که در جهان آغاز شده با این گونه توطئه های دشمنان از حرکت نمی ایستد.

امام جمعه اسدآباد آمریکا و اسرائیل را مسبب این توطئه دانست و گفت: اتحاد و همدلی مسلمانان صف محکمی در برابر شیطنتهای بیگانگان است.

وی در ادامه با محکوم کردن اقدام برخی نمایندگان در حمایت از سران فتنه از نمایندگان مجلس خواست به وظایف خود بپردازند و تریبون مجلس را وسیله ای برای حمایت از فتنه گران قرارندهند و وحدت ملی و حیثیت نظام را برهم نزنند.

حجت الاسلام حسینی مجد یادآور شد: فتنه 88 کار بزرگ و تشکیلاتی صهیونیست بود و دفاع از سران فتنه دفاع از آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه اسدآباد همچنین برگزاری نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین را کاری ارزشمند در تقویت اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مسئولان و مردم با اصلاح سبک زندگی و نهادینه کردن مصرف کالای تولید داخل می توانند وابستگی کشور به بیگانگان را کاهش دهند .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما