وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 26 دى 1393 ساعت 14:58   |   کد مطلب: 12186
امام جمعه موقت همدان گفت: بی حرمتی مجله فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش نافع، حجت الاسلام والمسلمین محمد جوادی در خطبه های نماز جمعه شهر همدان با اشاره به توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام گفت:اقدام موهن روزنامه فرانسوی شارلی ابدو که با حمایت آمریکا،انگلیس و فرانسه همراه شده موج جدید اسلام هراسی و توطئه جدید نظام سلطه علیه یک میلیارد و نیم مسلمان در جهان است.

وی افزود:امروز گروه تکفیری داعش که مولود خونخوار تفکر غرب است در فرانسه به جان خودشان افتاده است به طوریکه سران آنها را وادار به راهپیمایی ضد تروریستی کرده است.

حوادی  با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 500 نفر از فرانسوی ها عضو گروهک داعش هستند، افزود: فرانسوی ها در حمایت از داعش بر سر آنها کمکهای نظامی خود را می ریزند در حالیکه از وحدت علیه داعش دم می زنند!

وی در بخش دیگری بیان کرد: 29 دی ماه مصادف با روز غزه است چرا که جنایتکاران صهیونسیتی به کمک استکبار چند بار در سالهای اخیر به غزه حمله کرده اند که آخرین حمله آنها 52 روز به طول انجامید و در این مدت جنایت های زیادی در این منطقه انجام دادند.

حجت الاسلام جوادی تصریح کرد: اما در این مدت صدای هیچ یک از این سردمداران ظلم به نشانه اعتراض بالا نرفت.

خطیب موقت همدان در ادامه گفت: ارسال پیامک های تبلیغاتی به گوشی های همراه بدون رضایت افراد مصداق بارز حق الناس است.

وی اضافه کرد: ارسال پیامک های تبلیغاتی، نصب برچسب های تبلیغاتی بر در و دیوار خانه ها بدون رضایت صاحب خانه همگی از جمله حق الناس هایی است که در سال های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسایلی که از نظر مردم مصادیق تقوا به شمار نمی روند می تواند دین افراد را به خطر بیاندازد ادامه داد: انجام گناهان کوچک افراد، زمینه را برای انجام گناهان بزرگ فراهم می کند.

امام جمعه موقت همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید نواب صفوی در 27 دی ماه بیان کرد: شهدا پیش از پیروزی انقلاب نیز از جمله افرادی بودند که با شجاعت خود در دوره خفقان حکومت شاهنشاهی برای براندازی این حکومت طاغوتی تلاش های گسترده ای داشتند.

وی اضافه کرد: در 26 دی ماه سال 57 نیز شاه با فشارهای مردم مخلص و ولایی مجبور به فرار از کشور شد که در همان سال امام خمینی (ره) شورای انقلاب را که متشکل از شهدای غیور انقلاب بود تشکیل دادند تا زمینه برای حضور ایشان و آمادگی مردم فراهم شود.

همچنین نمازگزاران همدانی با سر دادن شعار'مرگ بر آمریکا'و 'مرگ بر صهیونیست'هتک حرمت مجله فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

راهپیمایان این حرکت ناشایست علیه آخرین پیام آور دین خدا را از سیاست های خصمانه صهیونیسم، آمریکا و دیگر سران استکبار جهانی دانستند و خواستار مجازات عاملان آن شدند.
 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما