وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 23 دى 1393 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 12121
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان:
ما می توانیم ها خود ریشه اصلی تورم هستند / شوک شعارها موقتی نیست
ما می توانیم ها خود ریشه اصلی تورم هستند / شوک شعارها موقتی نیست
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان گفت: دولت خود ریشه اصلی افزایش نقدینگی و تورم است که متاسفانه دود آن به چشم مردم به ویژه دهک های پایین می رود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام سیدصادق حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه دولت با شعار ما می توانیم، اقتصاد ایران و زندگی مردم را به اشتباه در معرض تحمیل هزینه های سنگینی قرار داد.

وی با تأکید بر اینکه مردم از شرایط به وجود آمده در جامعه راضی نیستند، تصریح کرد: دولت با افزایش بی سابقه حجم پول و نقدینگی، قدرت خرید مردم را به شدت کاهش داد.

حسینی با اشاره به اینکه شوک این شعارها موقتی نیست، ابراز داشت: دولت به جای اینکه تورم موجود را به منتقدان سیاسی خود نسبت دهد بهتراست به قول ها و شعارهای خود عمل کند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با بیان اینکه اگر مسئولان هم زندگی مردم را داشتند وضعیت بهتر می شد، افزود: فقیر وغنی هردو بر سفره های یارانه ها نشسته اند که این اشتباه محض است.

حجت الاسلام سیدصادق حسینی ادامه داد: دولت باید با استفاده از اقتصاددانان و مشاوران اقتصادی این مهم را بررسی کرده و مرفهین را کنار بگذارد.

این مسئول در ادامه با تأکید بر واقعی شدن قیمت ها یادآور شد: کنترل و نظارت قیمت ها باید در دستور کار قرار گیرد نه اینکه در حد شعار بماند.

حسینی، پیرامون افزایش قیمت نان نیز بیان داشت: کاش کمی هم به کیفیت نان توجه داشته باشند، نان قوت لایموت مردم است و دولت موظف است به این بخش یارانه پرداخت کند.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما