وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 12:42   |   کد مطلب: 12103
تردد در گردنه گاماسیاب نهاوند فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
فرمانده پلیس راه همدان گفت: به علت کولاک شدید تردد در محور گاماسیاب نهاوند فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش نافع به نقل از سایت گرو، سرهنگ مهدی شاکری گفت: باتوجه به بارش متناوب برف از بامداد پنجشنبه تردد در شماری از محورهای برون شهری این استان بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی افزود: بارش برف در بیشتر محورها از بامداد امروز آغاز شده و هم اینک با توجه به بالا بودن حجم برف و کولاک شدید در گردنه گاماسیاب واقع در محور نهاوند - نورآباد تردد در این مسیر بدون بستن زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

فرمانده پلیس راه همدان گفت: تردد در محورهای همدان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست و پلیس راه از تردد خودروهایی که تجهیزات زمستانی همراه نداشته باشند جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد: همچنین شاهد مه گرفتگی غلیظ در گردنه اسدآباد بوده که این امر موجب کاهش دید افقی رانندگان تا 50 متر شده است که توصیه می شود رانندگان در این شرایط چراغ های خودروی خود را روشن نگهدارند.

رییس پلیس راه همدان توصیه کرد: در صورتیکه رانندگان عبوری با تصادف قبلی یا راهبندان مقطعی مواجه شدند از هرگونه انحراف به چپ و تجاوز به سهم عبور مقابل پرهیز کنند.

کارشناس هواشناسی استان همدان نیز با اشاره به اینکه بارش برف تاکنون به 7 سانتی متر رسیده است گفت : بارش برف تا فردا ظهر ادامه دارد .

پیر تاج افزود: از فردا بعد از ظهر هم کاهش دما تا 12درجه و احتمال مه آلودگی در برخی مناطق استان پیش بینی میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما