وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 13:11   |   کد مطلب: 11924
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: جشن بزرگ آغاز امامت امام زمان(عج) فردا همزمان با 9 ربیع الاول در فرهنگسرای راه کربلا همدان برگزار می شود.

به گزارش نافع، محمد رضا بیاناتی اظهار کرد: 9ربیع الاول شروع امامت امام عصر(عج) و آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه به شمار می آید و این روز فرخنده و خجسته ای است و باید همان حالتی که در تاریخ برای آغاز امامت امامان اتفاق افتاده نسبت به امام عصر(عج) داشته باشیم.

بیاناتی افزود: عظمت وجودی و ابعاد مختلف شخصیت حضرت صاحب الامر (عج) باعث شده است که در طول هزار سال که از غیبت کبری می گذرد، هر گروه از مردم بسته به گرایش های خاص اعتقادی، اجتماعی و فرهنگی که داشته اند، از دیدگاهی خاص به تحلیل شخصیت و تعیین جایگاه آن حضرت در عالم هستی بپردازند .

وی تصریح کرد: همه انسان ها در برابر امام عصرِ خود مسوول هستند و برای زمینه سازی ظهور آن حضرت وظایفی را عهده دارند که در این بین نقش بسیار موثر است.

معاون فرهنگی شهرداری همدان گفت: زنان به عنوان قشر تاثیر گذار بر فرهنگ جامعه نقش خطیری در پرورش نسل منتظِر و پرورش یاران خاص حضرت، نقش بی نظیر و بی بدیلی را بر عهده دارند و از این رو زنان منتظِر به خاطر جایگاه مهم اجتماعی، و خانوادگی در صورت انجام صحیح مسوولیت، منتظران و جامعه منتظران را به سوی جامعه ایده آل مهدوی سوق خواهند داد.

بیاناتی افزود: در جشن آغاز ولایت صاحب الزمان (عج) اساتید حوزه برای پاسخ گویی به سوالات و دغدغد های زنان و همچنین بیان کیفیت نقش زنان در زمینه سازی ظهور به سخنرانی خواهند پرداخت.

آیین جشن آغاز ولایت صاحب الزمان(ع) ساعت 9 صبح پنجشنبه 11دیماه سالجاری در فرهنگسرای راه کربلا با حضور بانوان ولایی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما