وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 دى 1393 ساعت 10:29   |   کد مطلب: 11918
يادواره شهدای کبودراهنگ با سخنرانی رئیس مجلس برگزار می شود
فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری يادواره 637 شهید شهرستان در 8 بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: دکتر علی لاريجانی رئيس مجلس برای سخنرانی در این يادواره به کبودراهنگ سفر می‌کند.

به گزارش نافع به نقل ازکورنگ، احسان قنبری فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، در جهت بالا بردن قدرت نرم جمهوری اسلامی است و احيای آن بهترين شيوه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
وی تأسی به تفکر و رفتار شهدا را در جهت بیمه جامعه عنوان کرد و گفت: گسترش فرهنگ شهادت طلبی ناهنجاری های اجتماعی و انحرافات را کاهش می دهد.
فرماندار کبودراهنگ برگزاری يادواره های شهدا را بهترین فرصت برای معرفی سلحشوری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: فرهنگ ايثار و شهادت برگرفته از نهضت حسينی(ع) است.
قنبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد پاسداشت نام و یاد شهدا  گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و ايثارگری ها، کمتر از جنگ در جبهه های حق عليه باطل نيست و همه بايد در اين سنگر بکوشيم.
وی بر همکاری همه جانبه مديران و مسئولين دستگاه های اجرايی شهرستان در نظم و اجرای هر چه باشکوه تر اين مراسم تاکيد کرد و گفت: کليه دستگاههای شهرستان نسبت به اطلاع رسانی عموم مردم اقدام نمايند.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما