وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 18:32   |   کد مطلب: 11888
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان مطرح کرد
عیار جریان‌های سیاسی در 9 دی مشخص شد/فتنه ‌88 از ذهن مردم فراموش نمی‌شود
عیار جریان‌های سیاسی در 9 دی مشخص شد/فتنه ‌88 از ذهن مردم فراموش نمی‌شود
دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان حماسه نهم دی را محک راستی‌آزمایی دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب در میزان حمایت از ارزش‌ها دانست و اصولگرایان را در این امتحان سربلند خواند.

به گزارش نافع، حیدر علی‌بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در انتخابات 88، عده‌ای از خواص قدرت‌طلب از ترس اینکه مبادا دیگر فرصت حضور در صحنه رقابت سیاسی برای کسب قدرت را نداشته باشند، ناجوانمردانه قواعد رقابت را نادیده گرفته و بعد از عدم کسب رأی، دروغ بزرگ تقلب در انتخابات را علم کردند.

وی گفت: از یک سو پیر و مراد این جریان در دور قبل در گفتمان‌ها و رقابت‌ها باخته بود و از سوی دیگر با بالا رفتن سن بزرگان این جریان و عدم امکان برای ورود در صحنه رقابت انتخابات، زمینه برای فراموش شدن شعارها و عدم کارآیی آن وجود داشت که همین امر عاملی بر ایجاد اغتشاش برای دستیابی به اهداف پیش روی آنان شد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان افزود: از طرف دیگر، با توجه به اینکه گفتمان رقیب آنان اصیل‌تر، محکم‌تر، انقلابی‌تر و مورد توجه مردم بود، عامل حسادت نیز چاشنی قدرت‌طلبی شده و زمینه ایجاد فتنه 88 را رقم زد.

وی با بیان اینکه آشوب و فتنه سال 88 از ذهن مردم فراموش نخواهد شد، ابراز داشت: سران فتنه با زیاده‌خواهی خود در این روز نه تنها فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کردند که باعث اعمال تهدیدهای جدید از سوی غرب به کشور شدند.

*مهر بدنامی تا ابد بر پیشانی سران فتنه

علی‌بابایی با تأکید بر اینکه مهر بدنامی تا ابد بر پیشانی سران فتنه خواهد ماند، گفت: آنها برخلاف ادعاهای خود که توجه به رأی مردم و قانون‌گرایی را دم می‌زدند ثابت کردند نه تنها به رأی مردم اهمیتی قائل نیستند که برای دستیابی به منویات شخصی خود قانون‌گریز نیز هستند.

وی با بیان اینکه این جریان سخن از تنش‌زدایی می‌زد اما خود تنش‌زا بود، ابراز داشت: حتی با گذر زمان، فاصله عمیق ایجاد شده بین مردم و فتنه‌گران به سادگی ترمیم نخواهد شد.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همدان تلاش برخی برای رفع حصر از سران فتنه را مغرضانه خواند و گفت: آنها تودهنی سنگینی از ملت خوردند و می‌خواهند قبح تعدی و تجاوز به حقوق عمومی را شکسته و نسبت به عملکرد سران فتنه عادی‌سازی کنند.

وی تأکید کرد: البته در این میان برخی ناآگاهان و بی‌بصیرتان نیز آلت دست گروه اول شده و قصد دارند در این معرکه، با گفتن برخی حرف‌ها نام‌آوری کنند.

علی‌بابایی حصر خانگی را حداقل مجازات برای فتنه‌گران دانست و ادامه داد: «حصر» یک اقدام «تنبیهی موقت» و اقدام «تأمینی موقت» به منظور حفظ امنیت و ممانعت از ایجاد آشوب و فتنه است.

*رفع حصر مقدمه‌ای بر محاکمه قضایی و حقوقی

وی رفع حصر را مقدمه‌ای بر محاکمه قضایی و حقوقی خواند و ابراز داشت: سران فتنه به خاطر ایجاد آشوب در کشور و تحمیل هزینه‌های جبران‌ناپذیر به نظام سرنوشتی جز محاکمه ندارند.

دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه حماسه نهم دی را محک راستی‌آزمایی برای دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب در میزان حمایت از ارزش‌ها دانست و اصولگرایان را در این امتحان سربلند خواند.

وی افزود: سکوت اصلاح‌طلبان در ارتباط با اقدامات سرانه فتنه و عدم اعلام موضع صریح در این زمینه، باعث خواهد شد مردم نسبت به آنها بی‌اعتماد شوند.

علی‌بابایی با بیان اینکه اگر اصلاح‌طلبان بخواهند به بی‌تفاوتی خود ادامه دهند، تاریخ تمام ادعاهای آنها را به فراموشی می‌برد، حماسه نهم دی را محک خوبی برای نشان دادن عیار جریان‌های سیاسی دانست.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما