وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 8 دى 1393 ساعت 15:50   |   کد مطلب: 11886
کسانی که نقش پدرسالاری فتنه را ایفا کردند معرفی شوند
فرمانده سپاه همدان گفت: در بررسی ابعاد فتنه 88 باید به جز سران فتنه، کسانی که نقش پدرسالاری فتنه را ایفا کرده و صحنه‌گردانان اصلی بودند به مردم معرفی شوند.

به گزارش نافع، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه نهم دی ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که همواره باید در دل‌ها و اندیشه امت ایران اسلامی و آزاداندیشان باقی بماند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی تبیین چرایی وقوع فتنه و شناساندن فتنه‌گران را یکی از ابعاد ماندگاری حماسه نهم دی عنوان کرد و ابراز داشت: با این کار علاوه بر افزایش میزان بصیرت مردم در سطح جامعه، جنایات و خیانت‌های سران فتنه نیز برای جامعه یادآوری شده و به نسل آینده نیز منتقل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه جریان فتنه قصد براندازی نظام را داشت و با توطئه‌های سنگین تا پرتگاه سقوط نیز آن را به پیش برد، افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با تبعیت از رهبری ضمن خنثی‌سازی ترفند دشمن، پایه‌های انقلاب اسلامی را در نهم دی ماه تثبیت کردند.

وی با تأکید بر اینکه در ابعاد فتنه 88 باید به جز سران فتنه، کسانی که نقش پدرسالاری فتنه را ایفا کرده و صحنه‌گردانان اصلی بودند نیز به مردم معرفی شوند، گفت: متأسفانه آنها ضمن بی‌توجهی به رأی 40 میلیونی مردم، هزینه‌های بسیاری را به نظام تحمیل کردند.

سردار ابوحمزه با اشاره به تلاش برخی برای رفع حصر از سران فتنه افزود: حصر خانگی حداقل مجازات برای سران فتنه است و باید از این بابت قددران نظام باشند.

خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست

وی با بیان اینکه خیانت سران فتنه قابل بخشش نیست، گفت: آنهایی که از رفع حصر حرف می‌زنند یا مغرضند یا ناآگاه، اگر مغرضند که باید هدف اصلی آنها به جامعه شناسانده شود، اگر ناآگاهند باید آنها را آگاه کرد.

فرمانده سپاه همدان در خصوص دلیل سکوت برخی اصلاح‌طلبان در خصوص اعلام موضع راجع به نهم دی و یا مجازات سران فتنه، بیان داشت: احزاب و گروه‌هایی که در جریان فتنه آب به آسیاب دشمن ریختند، دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

 به گفته وی طبیعی است احزابی که آتش‌بیار معرکه شدند و چراغ سبز به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند، سکوت کنند زیرا به خیال خام خود این سکوت آنها را آرام می‌کند.

ابوحمزه با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، افزود: باید با تبیین عقلی و نقلی این حماسه، ابعاد بصیرت و اطاعت امت برای اقشار مختلف جامعه نیز طرح شود.

وی با بیان اینکه وفاداری و اطاعت از رهبری حماسه 9 دی 88 را رقم زد، گفت: عامل اصلی موفقیت نظام در اطاعت امت از امام است که باید همواره برکات و مواهب برجسته آن را به بهترین شکل ممکن تبیین و تشریح کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما