وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 دى 1393 ساعت 19:09   |   کد مطلب: 11859
سران فتنه باید قدردان نظام باشند/ هیچ کشوری به فتنه‌گرانش ترحم نمی‌کند
تصدیق شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و شعارهای انقلابی از نتایج حماسه انقلابی 9 دی بود.

به گزارش نافع، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این مطلب گفت: برخی تصور می‌کردند که شعارهای ضد استکباری ملت ایران ظاهری است، اما حماسه 9 دی این شعارها را به مرحله شعور رساند.

حجت‎الاسلام ناصر نقوی با بیان اینکه 9 دی به عنوان حرکتی انقلابی و اثرگذار پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، یکی از قوی‌ترین حرکت‌های مردمی امت حزب‌ا... بوده، افزود: این حماسه بزرگ در راستای دفاع از اصل ولایت و دفاع از اهل بیت(ع) محقق شد.

وی تأکید کرد: حماسه نهم دی به دشمنان نشان داد که آرمان‌های بلند امام راحل در رگ و خون مردم انقلابی ایران عجین شده و از آنان جدا نمی‎شود.

حجت‎الاسلام نقوی، بزرگداشت 9 دی را بزرگداشت تمام ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب اسلامی خواند و تأکید کرد: دفاع از ولایت مهمترین عرصه دینداری جامعه اسلامی ایران است که در نهم دی به خوبی اثبات شد.

وی، پاسداشت حماسه نهم دی را کمتر از خود آن ندانست و در بخش دیگری از سخنانش از پیشگامی مردم همدان در دفاع از آرمان‎های نظام در فتنه سال 88 و دو روز زودتر از مردم کشور در خلق حماسه نهم دی ماه سخن راند.

حجت‎الاسلام نقوی با اشاره به تلاش برخی برای رفع حصر سران فتنه، از آن‌ها خواست واقع‎بین بوده و دیدگاه‌های خود را بر اساس حقایق دینی و واقعیات جامعه مطرح کنند.

وی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا، اگر گروهی به براندازی نظامی برخیزند، حکومت به آنها ترحم نمی‎کند، افزود: در حال حاضر رأفت اسلامی مقام ولایت، باعث شده تا سران فتنه اعدام نشوند اما برخی افراد از این لطف سوء استفاده می‎کنند.

حجت‎الاسلام نقوی با بیان اینکه نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، تأکید کرد: کسانی که حرف از رفع حصر می‎زنند به طور حتم با نگاه ناقص، مشکل فکری و کمبود بصیرت مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: اینان باید قدردان نظام جمهوری اسلامی نیز باشند که شدیدترین برخوردها با سران فتنه را نداشته است.

 حجت‎الاسلام نقوی با بیان اینکه حتی طرح رفع حصر، عاملی برای سوء استفاده دشمن است چه برسد اقدام به این کار گفت: سران فتنه و حامیان آنها باید کنترل شوند تا دوباره بار سنگینی را بر دوش انقلاب نگذارند.

وی محاکمه سران فتنه را درخواست مردم دانست و اظهار داشت: البته مردم فهیم ایران اسلامی در این مورد نیز مانند دیگر موضوعات، تابع منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

 

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما