وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 22:06   |   کد مطلب: 11834
نظرات و خاطرات خواندنی تویسرکانی ها درباره حماسه 9دی88:
درد ملت جز با مجازات فتنه گران آرام نمی گیرد
روایت حضور تویسرکانی ها در راهپیمایی دی ماه سال 88 علیه فتنه گران، روایت عشق و دالداگی به اسلام، قرآن، اهل بیت و ولایت بود، روایتی که در قاب عکس ها و خاطره ها نمی گنجد به همین بهانه، امروز ششم دی ماه سال 93 به گفت و گو با تویسرکانی ها پرداختیم.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، دی خرداد ماه سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات طلحه ها و زبیرها آمدند و جمل سبزی به راه انداختند و پیش قراولان جبهه باطل علیه حق شدند تا با کودتایی به رهبری حامیان غربیشان به ویژه آمریکا و انگلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازند.

اما این کج اندیشان و کج خیالان ولایت و ملت معتد ایران اسلامی را ندیده بودند.

ملت در مقابل فتنه گران و آنان که در برابر فتنه سکوت کرده بودند تاب تحمل نداشتند و در دی ماه 88 و به ویژه در راهپیمایی حماسه انگیز 9 دی آن سال به خیابان ها ریختند و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

آن روزها تویسرکانی ها نیز همگام با دیگر مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی ها علیه فتنه و فتنه گران حضور داشتند.

آن روز ها همه آمده بودند تا بگویند که هستند و با مسلم زمان بیعت کنند، آمده بودند که با شوری حسینی در کربلای ایران، عاشورایی دیگر تکرار نشود، عده ای کفن پوش بودند، عده بر سر و سینه می زدند، برخی دیگر تصاویر امام و رهبری در دستانش بود، اشک ها در غربت ولایت جاری بود و ...

فتنه گران به مانند آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند

خانم الوندی در باره آن روز خاطر انگیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، می گوید: من و خانواده ام در آن راهپیمایی عظیم و بی سابقه در تویسرکان شرکت کردیم تا به تزویرگران، ریاکاران و منافقین بگوییم آنان نیز به مانند آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی افزود: ما در آن روز در پیشگاه خدا و امام راحل و ارواح پاک شهدا با ولی فقیه خود حضرت آیت الله خامنه ای بیعتی دوباره بستیم تا کسی جرأت دست درازی به کشورمان را نداشته باشد.

سکوت خواص در سال 88 نشانه جهالت آنان بود

آقای نانکلی یکی دیگر از شهروندان تویسرکانی در باره حماسه ملت در 9دی 88  ابراز کرد: من و آشنایانمان برای حمایت از نظام پیش قدم شدیم تا به خواص پا پس کشیده بگوییم اگر شما امام و شهدا و رهبری را فراموش کرده اید ما هستیم و به آنانی که در برابر این همه ظلم به ملت سکوت کردند نیز ثابت کنیم تفاواتی ندارد آنان نظر دهند یا ندهند مهم آن است که ملت با یکدیگر  در حمایت از نظام متحد است.

وی ابراز کرد: در حقیقت سکوت برخی خواص نشانه جهالت آنان بود که حق را نادیده گرفتند.

 

امضاء طومار ملت، طومار فتنه گران را درهم پیچید

آقای صادقی کارمند بازنشته نیز در گفت و گویی ابراز کرد: خوب در خاطرم هست که در راهپیمایی سال 88 علیه فتنه گران در حمایت از رهبری به مانند شهرهای دیگر طوماری امضاء کردیم تا طومار فتنه گران را ببندیم.

وی افزود: گرچه ما طومار فتنه گران را خوب بستیم تا دیگر جرأت دست اندازی به ارزش های اسلامی و انقلابیمان نداشته باشند ولی نباید از این حقیقت غافل شویم که در طول تاریخ منافق همیشه وجود داشته و وجود دارد و ما تنها در سایه الطاف خدا، اسلام، قرآن، امامت و ولایت است که می توانیم منافقین را شناخته و در مقابلشان ایستادگی کنیم.

درد ملت جز با مجازات فتنه گران آرام نمی شود

آقای عربی نیز به خبرنگار رودآور گفت: قلب ملت وقتی دیدند فتنه گران در روز عزای حسینی به جشن و پایکوبی پرداختند به درد آمد، دردی که هنوز هم در سینه ملت سنگینی می کند و جز با مجازات فتنه گران آرام نمی شود.

وی خواستار به سرانجام رسیدن محاکمه فتنه گران شد و عنوان کرد: در اینکه باید سران فتنه مجازات شوند شکی نیست و مسئولان بدانند ما منتظر هستیم تا حکم مجازات آنان به زودی اعلام و اجرا شود.

در دی ماه 88 ملت کوفی مسلک نبود

آقای زنگنه دانشجوی تویسرکانی نیز گفت: من در زمان انقلاب و جنگ نبودم، ولی معنی ولایت فقیه را به خوبی درک می کنم، چرا که می دانم و نمی خواهم که آیندگان از ما نیز به مانند اهالی کوفه یاد کنند، کوفیانی که ولی خود را تنها گذاشتند.

وی افزود: غیرت ما، اعتقاد و ایمان ما اجازه نمی دهد که کوفی مسلک باشیم و ملت در آن روزها با بصیرت تمام کوفی مسلک نبود.

آقای زنگنه با اشاره به برخی تحرکات مذبوحانه عوامل فتنه در سال جاری به ویژه در روز دانشجو ابراز کرد: اینکه عده اندکی به دنبال تطهیر فتنه گران هستند معنا ندارد، آنان می خواهند به بهانه های مختلف از تریبون نظام استفاده کنند و به دروغشان ادامه دهند.

این دانشجوی تویسرکانی تصریح کرد: آنان هنوز بر توهمات خود ادامه می دهند و می گویند"۹ دی یک سوءتفاهم و مسئله‌ای جزئی بین دو نفر در زمان ریاست جمهوری بود"، چه تصور کرده اند، آیا نمی دانند گفته ها و عملکردشان از نظر ملت خیلی مضحکانه است.

آقای زنگنه با بیان اینکه حامیان فتنه گران یا خود را به سادگی زده‌اند یا بسیار ساده و بی‌بصیر هستند، افزود: حواسمان باشد که عاملان فتنه هنوز هم هستند اما باید بدانند، مملکتی که ولایت دارد و مردم با ولایت میثاق بسته‌اند هیچگاه سست نمی شود.

انتهای پیام/ح

 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما