وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:52   |   کد مطلب: 11820
بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران همدان به مناسبت 9 دی
سازمان بسیج ورزشکاران همدان به مناسبت روز 9 دی و گرامیداشت این روز بزرگ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نافع به نقل از  همدان ورزش ؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ

        پس از انتخابات پرشور سال 88 استکبار جهانی با همراهی و همگامی تمام اعوان و انصار آشکار و پنهانش در داخل و خارج از کشور فتنه ای در میهن اسلامی ما برپا نمود که حاصل 20 سال تفکر و برنامه ریزی بود.

این رخداد که با بی بصیرتی، ترس و شک عده ای از خواص مردّد توام شد 8 ماه بطول انجامید، و حاصل آن جولان اعضاء گروه های مختلف ضد انقلاب (سلطنت طلب، صهیونیست، اپوزوسیون، بهائیت، وهابیت، منافقین و دیگر معلوم الحالان) در متن جامعه ای بود که، سالها پس از پیروزی انقلاب جرات کوچکترین تعرض و اهانت به مملکت، دین اسلام، و ولایت فقیه را نداشتند، ولی در آن زمان شروع به خالی نمودن عقده چندین ساله خود با توهین و هتک حرمت نسبت به مقدسات ، ارزشها ، امام، رهبری و عزاداران عاشورا کردند که ملت فهیم و انقلابی ایران اسلامی با تأسی از سالار شهیدان و پیروی از شهدا ،  با حضور پرشور و شعور خود در 9 دیماه حماسه آفرید و یک روزه بساط تمامی برنامه ریزی ها و تلاش غلامان حلقه به گوش استعمار را برچید و خواص به جا مانده از جامعه پرشور اسلامی را شرمنده تاریخ کرد.

مردم غیور ایران اسلامی همواره با حضورهای خودجوش حماسه هایی بی نظیر در طول تاریخ و علی الخصوص در دوران انقلاب اسلامی (مانند: سرنگونی رژیم شاهنشاهی، 8 سال دفاع مقدس، مقابله با منافقین، شرکت پرشور در انتخابات ها و راهپیمایی ها، تحمل تحریم های اقتصادی، ... و در نهایت حضور حماسی در مراسم زیارت میلیونی اربعین امام حسین(ع) در کشور عراق) خلق کرده و ثابت کرده اند که  پیروی از قرآن و اهل بیت را سرلوحه خود قرار داده و هیچگاه، از اصولهای دینی و ارزشی خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد. و با توجه به مطالبه مکرر در مجامع و راهپیمایی ها نسبت به محاکمه سران فتنه، از مسئولان امر انتظار می رود: هرچه سریعتر نسبت به برخورد انقلابی با سران فتنه اقدام نموده تا مرحمی بر دل زخم خورده امت حزب الله و عبرتی برای منافقین و وطن فروشان باشد.

افرادی که سعی در تطهیر فتنه گران دارند نیز بدانند، گذشت و رافت اسلامی شامل افرادی می شود که مرتکب خطا یا اشتباهی شده و از آن اظهار ندامت نمایند، نه منافقانی که زیر بیرق کفر که به امام، خون شهدا و مقدسات خیانت کرده و در فتنه ای بزرگ نقش آفرینی نمایند، که این گناه غیر قابل گذشت بوده و رسیدگی به جرم ایشان باید در محاکم قضایی صالحه صورت پذیرد، نه در اظهار نظرهای رسانه ای و سایتها  و خبرگزاری ها و حتی سخنرانی ها.

بسیج ورزشکاران استان همدان نیز به نمایندگی از جامعه ورزشی استان در سالروز گرامیداشت این حماسه بزرگ اعلام می‌دارد با تمام توان راه امام، و شهیدان گرانقدر را ادامه داده و با روشنگری در جامعه ورزش، چشم امید دشمنان ایران اسلامی را ناامید خواهیم کرد.

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

سازمان بسیج ورزشکاران استان همدان

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما