وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:13   |   کد مطلب: 11814
خون شهدا اصلی ترین دلیل قصاص عاملان فتنه
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند گفت: سران فتنه باید پاسخگوی خون های ریخته شده در ایام فتنه باشند و حتی نیز برای قصاص خون آنها به اشد مجازات برسند .

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس جعفر صالحی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان رشادت های مردم در صحنه های حساس انقلاب گفت: مردم در حماسه نهم دی بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه ‏گران مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند گفت: حضور میلیونی مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ تجلی ارزش های اسلامی و اخلاقی و افشاگری چهره زشت جهل و نفاق بود.

وی با اشاره به اینکه گناه بزرگ فتنه‏ گران در خوشبینانه‏ ترین حالت‏ ایجاد چالش برای نظام اسلامی است، گفت: گناه بزرگ فتنه ‏گران در سال ۸۸ این بود که شبهه ‏و خدشه ‏ای در ذهنشان بود.

صالحی با تاکید بر اینکه نهم دی ماه شعار نیست بلکه در نمایش باور مردم ولایت مدار ایران است، گفت: اعتقاد مردم به ارزشهای دینی در خروشی متجلی شد که این حرکت موجب حفظ و تداوم یک مکتب است و مردم ایران در این روز علاوه بر اعلام برائت از دشمن پایبندی به نظام اسلامی را با عزمی ملی و غیرت دینی اعلام کردند.

وی در پایان گفت: سران فتنه باید پاسخگوی خون های ریخته شده در ایام فتنه باشند و حتی نیز برای قصاص خون آنها به اشد مجازات برسند .

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما