وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 6 دى 1393 ساعت 11:10   |   کد مطلب: 11813
فتنه گران به دنبال تضعیف موقعیت نظام اسلامی بودند
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ جمهوری اسلامی ایران را مقتدرترین کشور دنیا عنوان کرد و گفت: این اقتدار به برکت پشتیبانی ملت ایران از ولی فقیه است و فتنه گران به دنبال تضعیف موقعیت نظام اسلامی در جهان بودند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، محمود بداغی درباره حماسه 9 دی گفت: ولی فقیه ستون خیمه انقلاب اسلامی است که همه ملت ایران بر اساس فرامین ایشان حرکت می کنند.
وی با بیان این که فتنه گران با همکاری عوامل ضد انقلاب، حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران از جمله عاشورا را شکستند اظهار داشت: فتنه گران ضمن هتاکی به امام راحل قلب ملت ایران را به درد آوردند و باعث لبریز شدن صبر ملت بزرگ ایران در 9 دی شدند.
محمود بداغی با بیان اینکه نباید جلوتر و یا عقب‌تر از فرامین رهبر انقلاب حرکت کرد، گفت: فتنه گران هیچ وقت قائل به حل مشکلات و اختلافات با فرامین رهبر انقلاب نبودند.
وی به به برنامه های سپاه ناحیه کبودراهنگ به مناسبت 9 دی اشاره کرد و گفت: به مناسبت این روز برنامه نشست های روشنگری در پایگاه های مقاومت همچنین نشست حلقه های صالحین با موضوع 9 دی برگزار می شود.
وی همچنین از برگزاری همایش شهرستانی گرامیداشت حماسه 9 دی در کبودراهنگ خبر داد و گفت: این همایش به همت ستاد گرامیداشت 9 دی در کبودراهنگ در محل مسجد اعظم با حضور مردم و مسئولان شهرستان در ساعت 10 صبح روز 9 دی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ ح

دیدگاه شما