وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 دى 1393 ساعت 17:50   |   کد مطلب: 11809
هدف اصلی فتنه گران تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بود
امام جمعه کبودراهنگ: هدف اصلی هجمه بدخواهان نظام در فتنه 88، انتخابات نبود بلکه تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بود.

به گزارش نافع، حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کبودراهنگ که در مسجد اعظم این شهر برگزار شد، گفت: عوامل فتنه سال 88 در داخل و خارج از کشور می خواستند با ایجاد نفاق و اختلاف و با برهم زدن اتحاد و انسجام ملی، از رهبری انقلاب و نظام اسلامی امتیاز بگیرند.
وی 9 دی را روزی ماندگار و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با حضور خودجوش در راهپیمایی 9 دی بر دسیسه‌های فتنه و استکبار خط بطلان کشیدند و آن حماسه بزرگ را برای همیشه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت رقم زدند.
خطیب جمعه کبودراهنگ فرصت انتخابات را بهانه ای برای نابودی انقلاب اسلامی توسط فتنه گران خواند و گفت: فرصت طلبانی مانند بهایی ها، سلطنت طلبان، منافقان، لیبرالها و تروریست ها از فضای ایجاد شده سوء استفاده می کردند.
وی مشکل فتنه گران را نتایج انتخابات ندانست و گفت: فتنه گران اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند و به خیال خام خود فکر می کردند مردم نسبت به نظام دلسرد شده اند و از آنان حمایت خواهند کرد اما ملت بزرگ ایران یک پارچه به خروش آمدند و شعار حمایت از نظام و ولایت فقیه را سر دادند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی روز دفع فتنه گران و آری گفتن ملت ایران به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
وی ملت ایران را ملتی آگاه و هوشیار عنوان کرد و گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ نشان دادند که هر گاه کیان و ارکان نظام اسلامی در خطر باشد به رغم همه مشکلات موجود از آن حمایت و پشتیبانی می کنند.
حجت الاسلام روحانی نظام جمهوری اسلامی را مردمی ترین نظام موجود در جهان عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با قطع ايادی استكباری از كشور عزيز‌مان، توانست امنیت و آزادی را در این کشور حاکم کند.
وی با اشاره به روزه خواری برخی عوامل فتنه گر در ماه مبارک رمضان و سر دادن شعارهای انحرافی مانند نه غزه نه لبنان در روز قدس و اهانت به تصویر امام در 16 آذر و آتش کشیدن خیمه های امام حسین (ع) در همان سال گفت: هدف اصلی هجمه بدخواهان نظام در فتنه 88، انتخابات نبود بلکه تغییر ماهیت انقلاب اسلامی بود.
انتهای پیام/ ب
 

دیدگاه شما