وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 5 دى 1393 ساعت 14:22   |   کد مطلب: 11793
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: همدان نخستین استانی بود که در کشور در روز 7 دی ماه برای دفاع از انقلاب به خیابان‌ها آمدند و بعد از حرکت مردم همدان، مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و حماسه 9 دی را خلق کردند.

به گزارش نافع، آیت الله غیاث الدین طه محمدی درخطبه های نماز جمعه شهر همدان درخصوص اینکه مردم سراسر کشور ، حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند گفت:ولی مردم ولایتمدار همدان نخستین استانی بودند که در هفتم دی ماه برای محکوم کردن فتنه و فتنه گران پا به میدان گذاشتند.

وی افزود:دشمنان نظام شش ماه قبل از انتخابات 88 دنبال ایجاد غائله ای در کشور بودند و با نزدیک شدن به انتخابات آن سال و حدود سه ماه مانده به این حماسه بزرگ بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند و خیلی افراد قربانی فتنه دشمن شدند.

محمدی اظهار کرد:با وجود اینکه مردم سراسر کشور ، حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند گفت:ولی مردم ولایتمدار همدان نخستین استانی بودند که در هفتم دی ماه برای محکوم کردن فتنه و فتنه گران پا به میدان گذاشتند.

وی با ذکر اینکه طبق نظر بزرگان ابعاد فتنه از هشت سال جنگ تحمیلی سهمگین تر بود گفت: اگر بسیجیان جان بر کف به میدان نمی آمدند کشور رو به نابودی می رفت.

آیت الله محمدی با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در مراسم 9 دی امسال بیان کرد: مردم بدانند که فتنه های دشمنان تمام نشده است بنابراین باید هوشیار و آگاهانه رفتار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین عامل اصلی بسیاری از اختلاس ها و مفاسد اقتصادی را بی توجهی به اهمیت دو ارگان ثبت احوال و ثبت اسناد دانست و اضافه کرد : دقیق نبودن اطلاعات موجود و ثبت نشدن اطلاعات در این دو نهاد منجر به بروز سواستفاده های مالی می شود.

آیت الله طه محمدی مثال زد: هم اینک پرونده هایی در زمینه فروش ملک به چندین فرد در جریان است و یا با جعل اسناد اقدام به ناحق کردن حقوق مردم کرده اند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما