وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 دى 1393 ساعت 15:03   |   کد مطلب: 11788
 آیت‎الله دری نجف‌آبادی سخنران روز بزرگداشت  حماسه 9دی در همدان
دبیر شورای اصولگرایان استان همدان از دعوت آیت‎الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برای سخنرانی در روز بزرگداشت حماسه 9 دی خبر داد.

حسین صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگارنافع از برگزاری همایش تجلیل از پیشگامی آیت‌الله نوری همدانی در شکل‌گیری حماسه 9 دی خبر داد و افزود: برگزاری این برنامه با هماهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان و همچنین ستاد مردمی اصولگرایان در استان انجام می‎شود.

دبیر شورای اصولگرایان همدان با تأکید بر اینکه مردم همدان از هفتم دی ماه 88 در مقابله با فتنه و دفاع از اصل ولایت به طور خودجوش به خیابان‎ها آمدند، بصیرت و آگاهی آنان را قابل ستایش و تقدیر دانست.

وی ادامه داد: با توجه به پیشتازی و پیشگامی مردم همدان در مقابله با فتنه 88 و مخالفت با سران آن در خلق حماسه 9 دی، این برنامه تجلیل فردا برگزار می‎شود.
وی از نقش تأثیرگذار و حائز اهمیت آیت‎الله نوری همدانی در روشنگری جامعه در برابر جریان فتنه سخن راند و گفت: آیت‎الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در روشن‎سازی ابعاد فتنه و لزوم مقابله با فتنه 88 نقش اثرگذاری داشتند.
صادقیان ادامه داد: تا قبل از وقوع حماسه غرورآفرین 9 دی که مردم کشور برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی در صحنه حاضر شدند، مردم همدان دو بار در راستای مقابله با فتنه و فتنه‎گری راهپیمایی کرده بودند که این امر نشان از بصیرت مردم همدان دارد.
وی زمان برگزاری برنامه را 18:30 امروز در امامزاده عبدالله(ع) همدان دانست و ادامه داد: در این مکان برنامه تجلیل از پیشتازی مردم همدان در مقابله با فتنه و همچنین مرجع عالیقدر آیت‎الله نوری همدانی و آیت‎الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما