وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 4 دى 1393 ساعت 10:49   |   کد مطلب: 11782
اعزام کاروان حجاج 101نفره کردستانی از فرودگاه همدان
مدیر حج و زیارت استان همدان گفت:حجاج کردستانی به همراه 166 نفر از شهروندان استان همدان در قالب یک پرواز از فرودگاه این استان عازم سرزمین نزول قرآن می شوند.

به گزارش نافع، محسن ساغرچی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طبق رایزنی های صورت گرفته قرار شده بود امسال زائران حج عمره استان کردستان از محل فرودگاه همدان عازم خانه خدا شوند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس امروز یک کاروان 101 نفره متشکل از حجاج کردستانی به همراه 166 نفر از شهروندان استان همدان در قالب یک پرواز از فرودگاه این استان عازم سرزمین نزول قرآن می شوند.

وی بیان کرد: زائران حج عمره سال 93 - 94 در دو مرحله عازم خانه خدا می شوند که مرحله نخست آن از روز 24 آذر ماه امسال آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه دارد.

مدیرحج و زیارت استان همدان از اعزام حدود چهار هزار و 500 کردستانی به خانه خدا خبر داد و گفت: 15 کاروان از عمره گزاران استان کردستان در مرحله نخست از فرودگاه همدان عازم جده می شوند .

وی بیان کرد: 41 کاروان شامل پنج هزار عمره گزار در مرحله نخست عازم خانه خدا شده که از این تعداد 37 کاروان از فرودگاه همدان و چهار کاروان از محل فرودگاه تهران اعزام می شوند.

ساغرچی افزود: نامنویسی مرحله دوم اعزام به خانه خدا به منظور تعیین کاروان در سامانه فاخر از نیمه دوم بهمن ماه صورت می گیرد، همچنین اعزام زائران از 16 اسفند امسال آغاز شده و تا 27 خرداد ادامه دارد.

وی گفت: زائران بیت الله الحرام به مدت 10 روز در سرزمین وحی حضور دارند و امروز نخستین کاروان حج عمره که 24 آذر ماه عازم سرزمین وحی شده بودند به همدان بازگشتند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما