وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 13:08   |   کد مطلب: 11600
آغاز اعزام زائران حج عمره همدان از فرودگاه
مدیر حج و زیارت استان همدان گفت:270 نفر از زائران حج عمره در قالب دو کاروان، ساعت 19 و 30 دقیقه امروز دوشنبه از محل فرودگاه همدان عازم خانه خدا و سرزمین وحی می شوند.

به گزارش نافع، محسن ساغرچی گفت: 40 کاروان شامل پنج هزار عمره گذار در مرحله نخست عازم خانه خدا شده که به علت استقبال بیش از حد زائران سه کاروان از محل فرودگاه تهران عازم سرزمین نزول قرآن می شوند.

وی افزود:زائران حج عمره سال 93 - 94 در دو مرحله عازم خانه خدا می شوند که مرحله نخست آن از امروز آغاز و تا بهمن ماه ادامه دارد.

ساغرچی با ذکر اینکه هشت هزار عمره گذار در مرحله دوم عازم خدا می شوند بیان کرد: نامنویسی برای تعیین کاروان در سامانه فاخر از نیمه دوم بهمن ماه صورت می گیرد، همچنین اعزام زائران از 15 اسفند امسال آغاز شده و تا 27 خرداد ادامه دارد.

وی گفت: یکی از امتیازات این مرحله از اعزام حجاج به سرزمین وحی انتخاب کاروان ها از سوی عمره گذاران است که این امر رضایت زائران را به همراه داشته است.

مدیرحج و زیارت همدان اضافه کرد : تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک های ملی و ملت می توانند تشرف خود را در سایت اعلام شده در زمان تعیین شده ثبت کنند.

ساغرچی افزود: این اقدام تنها به منزله پیش ثبت نام برای ارزیابی شمار متقاضیان به اعزام به خانه خدا بوده و به هیچ عنوان به منزله تعهد سازمان حج و زیارت برای اعزام متقاضیان در عمره پیش رو نیست.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما