وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 23:34   |   کد مطلب: 11766
راهپیمایی عظیم 9دی88، همه پرسی مجددی در تأیید نظام و ولایت بود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان، 9دی سال 88 را همه پرسی مجددی در تأیید نظام و ولایت دانست و گفت: این حضور پرشور ثابت کرد مردم هیچ گاه از اصول انقلاب اسلامی، حتی با وجود سلیقه های متفاوت کوتاه نمی آیند.

به گزارش نافع، مجتبی بابایی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: واقعیت این است که انقلاب اسلامی ایران به عنوان ثمره خون هزاران شهید، برمبنای دستورات اسلامی شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: این انقلاب یک انقلاب فرهنگی بزرگی است که به تدریج توانسته جایگاه والایی برای خود در دنیا پیدا و در دنیای لیبرالیستی و سکولاریستی غرب حرف جدیدی عرضه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان افزود: در حقیقت این انقلاب با فرهنگ اصیل اسلامی خود توانست ندای آزادبخشی برای آزادگان جهان شود و یک مسیر واقعی و والایی برای دنیا و آخرت مردم ترسیم کند.

بابایی ابراز کرد: جایگاه والای انقلاب اسلامی همه و همه در سایه رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و به پشتوانه مردم شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: به هر حال در مسیری که انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می دهد، افرادی هستند که سر ناسازگاری دارند و با آب به آسیاب دشمن ریختن، برای ارزش های انقلاب اسلامی مشکلاتی در مسیر ایجاد می کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان تصریح کرد: فتنه سال 88 از نمونه توطئه هایی بود که توسط مزدوران داخلی و حامیان غربی رخ داد.

بابایی گفت: مردم در سال 88 وقتی دیدند که فتنه گران از اقدامات خائنانه خود دست برنداشته، توبه نکردند و به آغوش نظام برنگشتند، خودجوش وارد صحنه شدند تا از ارزش های والای اسلامی و آرمان های اصیل انقلابی و به ویژه ولایت وفقیه حمایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی عظیم 9 دی سال 88 شکلی از یک همه پرسی مجدد در تأیید انقلاب و ولایت بود، افزود: حضور همه جانبه مردم برای تجدید عهد و پیمان با شهدا و امام شهدا و لیبک به رهبر معظم انقلاب، پاسخ دندان شکنی به فتنه گران و حامیان غربی آنان بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان با بیان اینکه حماسه تاریخی ملت در 9 دی، درسی عبرت برای فتنه گران و مشت محکمی بر دهان بیگانگان بود، عنوان کرد: در راهپیمایی آن روز و روزهای بعد مردم ثابت کردند که پای ارزش های اسلامی ایستاده اند و هیچ گاه از اصول انقلاب حتی با وجود سلیقه های متفاوت کوتاه نمی آیند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما