وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 دى 1393 ساعت 12:40   |   کد مطلب: 11758
فتنه گران مفسد فی الارض هستند/ عدم صادر شدن حکم واقعی فتنه گران از رأفت نظام است
امام جمعه تویسرکان، عدم صادر شدن حکم واقعی فتنه گران را از رأفت نظام و برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان دانست.

به گزارش نافع، حجت الاسلام مرتضی موحدی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در آستانه حماسه 9 دی، گفت: جرم فتنه گران به دلیل آنکه جان و مال مردم و به ویژه امنیت کشور را به خطر انداختند بخشودنی نیست.

وی با بیان اینکه بین اصلاح طلبان و فتنه گران فاصله است، اظهار کرد: فتنه گران افراد معدودی هستند که یا فریب خوردند و به طمع دست یافتن به کشور و نظام به اصل انفلاب خیانت کردند.

امام جمعه تویسرکان به اشاره به اینکه حکم رؤسای فتنه به دلیل آنکه به نوعی مفسد فی الارض هستند، اعدام است، افزود: با این حال رأفت نظام، رهبری و ملت شامل حال آن ها شده تا آن ها تنها با محصور شدن شاید به گناه و خیانت خود به نظام و ملت اعتراف کنند.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه مردم فتنه گران را تحمل می کنند تا به اصل انقلاب و آرمان های اساسی آن لطمه وارد نشود، ابراز کرد: در حقیقت حکم واقعی برای جلوگیری از سوء استفاده های دشمنان انقلاب صادر نشده است تا جرم واضح فتنه گران بیش از پیش برای ملت روشن شود.

وی تصریح کرد: این اقدام هم از بزرگی نظام است و هم از بزرگی ملت که تنها به محصور شدن فتنه گران اکتفا کرده است چرا که جرم آنان نابخشودنی و فراموش نشدنی است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه فتنه گران مدعی بودند که زبان مردم هستند، عنوان کرد: حماسه عظیم 9 دی و حضور پررنگ مردم در آن راهپیمایی به فتنه گران و فریب خوردگان ثابت کرد آن طور که آنان مدعی هستند نیست و ملت نه تنها از فتنه گران حمایت نمی کنند بلکه با در مقابل این خائنان به نظام و ولایت تا پای جان استوار ایستاده اند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این حماسه حضور، انزجار سراسری مردم از فتنه و فتنه گران بود تا مانعی برای جلوگیری از سوءاستفاده گری فتنه گران شود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما