وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 دى 1393 ساعت 22:38   |   کد مطلب: 11729
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان خبر داد:
برگزاری مسابقه بزرگ "عکس و خاطره 9دی88" با جوایز ویژه
	برگزاری مسابقه بزرگ "عکس و خاطره 9دی88" با جوایز ویژه
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان از برگزاری مسابقه ای با عنوان "عکس و خاطره 9 دی 88" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع مرتضی اردلان در در گفت و گو با خبرنگار رودآور،، گفت: ایران اسلامی خط قرمزهایی دارد که هرگاه مورد تهدید قرار گیرد، ملت برای دفاع از آن وارد صحنه می شوند.
وی اظهار کرد: مردم ما، مردم بصیری هستند و هرگاه ببینند دشمنان به دنبال وارد کردن خدشه به نظام و ولایت هستند با بصیرت و آگاهی وصف نشدنی به موقع در صحنه حاضر شده و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.
 مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با بیان اینکه متأسفانه در سال 88 فتنه ای در کشور رخ داد و به واسطه آن دشمنان نظام تا حدی گستاخ شدند و ریشه برخی اطز مشکلات کنونی کشور به دلیل اغتشاشات فتنه گران در سال 88 است، افزود: در آن روزها استکبار جهانی و در رأس آن آمریکائیان در تحلیل های خود می گفتند نظام اسلامی در حال از بین رفتن است.
اردلان با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گناه بزرگ برخی از دست اندرکاران فتنه، امیدوار کردن دشمن است، تصریح کرد: فتنه گران و حامیان آنان بدانند که گناه آنان نابخشودنی است.
وی عنوان کرد: در فتنه 88 شاهد بودیم که استکبار جهانی با در اختیار داشتن رسانه ها چگونه به جنگ با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد و اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه ای معلوم نبود که چه به سر این نظام می آمد.  
مسئول دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان با بیان اینکه مردم در 9 دی به صورت خودجوش در دفاع از اسلام، نظام و ولایت به پا خواستند، تأکید کرد: فتنه و فتنه گران در اذهان مردم منفور هستند و باید ابعاد فتنه و حماسه ملت در 9 دی سال 88 بیش از پیش در جامعه تببین شود.
اردلان افزود: به منظور تبیین و شناساندن واقعه عظیم 9 دی، بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان مسابقه ای با عنوان "عکس و خاطره 9 دی 88"  با جوایزی ویژه برگزار می کند.
وی تصریح کرد: علاقه مندان می توانند تصاویر مربوط به راهپیمایی های انجام شده در دی ماه سال 88 و نیز خاطرات خود در این حوزه را، به دفتر بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان واقع در میدان فرشید، بلوار سرکان، طبقه دوم مجتمع شهید دلاوری( طبقه دوم درمانگاه سپاه) از دوم تا هشتم دی ماه جاری تحویل دهند و با به پست الکترونیکی daneshjo313@chmail.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/ح
     

 

دیدگاه شما