وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 10:30   |   کد مطلب: 11590
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفتگو با نافع:
غيرت و تعصب ديني با شعور و بصيرت سياسي در 9 دی گره خورد
 غيرت و تعصب ديني با شعور و بصيرت سياسي در 9 دی گره خورد
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: غيرت و تعصب ديني با شعور و بصيرت سياسي در 9 دی ماه گره خورد و این نشان از اراده و عزم ملی و بینش ملت ایران است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو  با خبرنگار ما با بیان اینکه ریشه حماسه ۹ دی به انتخابات ۸۸ برمی گردد، افزود: این حادثه در حقیقت موضوع مقابله حق و باطل بود، مواجه ای که در اوج خود قرار داشت و همه استکبار با تمام توان و امکانات به میدان آمد و تلاش کرد که چراغ فروزان جبهه حق را کم فروغ کند.

وی افزود: اما با حضور گسترده و خودجوش آحاد مردم نقشه شوم دشمنان خنثی شده و موجب تثبیت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: ۹دی به نوعی جلوه ای از عاشورا و ولایت مداری مردم ایران است و باید به نحو مطلوب و شایسته گرامی داشته شود.

وی تأکید کرد: در این روز گروه های مختلف مردم به ویژه هیئات مذهبی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده و نشان دادند تا پای جان حامی ولایت و نظام اسلامی خواهند بود.

ایران اسلامی، هویت دینی و مذهبی خود را با هیچ چیزی معاوضه نمی کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با تأکید بر اینکه در این روز مردم اعلام کردند که نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت دینی و مذهبی خود را با هیچ چیزی معاوضه نمی کند، یادآور شد: این همان درسی است که ملت همیشه در صحنه ایران از عاشورا گرفته است.

حجت الاسلام  علی دشتکی ابراز داشت: 9 دي اوج ولايتمداري و غيرتمندي ملت ايران بود و مي توان گفت عشق ملت قهرمان ايران به امام راحل را ثابت کرد.

این مسئول اضافه کرد: 9 دي سند ماندگار بيعت مجدد با رهبري، ولايت فقيه و تبلور آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي است. 

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ دی از یوم الله هایی است که نباید فراموش شود، اذعان داشت: مردم به خوبی می دانند که چگونه این روز را بزرگ بدارند، لذا در این زمینه ما وظیفه تبیین، تبلیغ و اطلاع‌رسانی به کمک هیئات مذهبی و سایر تشکل های دینی را داریم.

گفتگو از فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما