وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 آذر 1393 ساعت 16:16   |   کد مطلب: 11549
اجتماع 20 میلیونی شیعیان در کربلا وهابیت و حامیان آنان را کور کرده است
امام جمعه موقت تویسرکان حضور بیش از 20 میلیون شیعه در کربلا را نشأت گرفته از عشق دلدادگان حسینی دانست و گفت: این حضور بی تردید وهابیت و حامیان آنان را کور کرده است.

به گزارش نافع به نقل از رودآور حجت الاسلام و المسلمین سید باقر شیخ الاسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با تأکید بر تبیین اهداف قیام عاشورا در جامعه، گفت: با وجود آنکه وهابیون و داعشیان گفته بودند امسال از حضور شیعیان در کربلا خبری نیست، اما حضور بیش از 20 میلیونی شیعیان چشمان وهابیت و حامیان آن را کور کرده است.

وی با تأکید بر اینکه عاشورا، مهدویت و انتظار و ولایت فقیه، اسلام را حفظ کرده است، اظهار کرد: این سه موضوع سبب ترویج و گسترش تشیع در جهان شده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تویسرکان همچنین با تأکید بر ضرورت انجام فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: امام محمدباقر (علیه السلام) درباره امر به معروف و نهی از منکر فرمودند" هرکس آن دو را یاری کند خداوند به او عزت می دهد. هر کس خوارشان کند ، خدا او را خوار می کند".

شیخ الاسلامیبه 27آذر روز شهادت آیت الله مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره و ابراز کرد: تکریم این روز به معنی آن است که دانشجو و طلبه ، استاد و مرجع تقلید همه و همه باید با همکاری و تعامل مشکلات پیش روی مسلمانان را حل کنند.

وی در ادامه ضمن توصیه آحاد مردم به تلاش برای کسب تقوا، عنوان کرد: از نشانه های تقوا انجام واجبات و دوری از محرمات است و اینکه هر مسلمان پیش از روز حساب خود به حساب اعمال خود برسد.

امام جمعه موقت تویسرکان افزود: اگر انسان دست به خطایی زند باید توبه کند چرا که خداوند متعال توبه پذیر است.

شیخ الاسلامی بر کسب درآمد حلال و دوری از آلوده شدن شغل به گناه نیز تأکید کرد .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما