وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 21 آذر 1393 ساعت 15:03   |   کد مطلب: 11546
نماد حقوق بشر آمریکایی کشتار سیاهپوستان آمریکاست
امام جمعه کبودراهنگ گفت: تبلیغات غرب در مورد آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را پر کرده است و نماد حقوق بشر آمریکایی کشتار سیاهپوستان آمریکاست.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، حجت الاسلام و المسلمین یوسف روحانی خطیب نماز جمعه کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تبرئه قاتلان سیاهپوستان آمریکا، نقض آشکار حقوق بشر در این کشور است.

وی دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای را خواسته اصلی و حق مسلم ملت ایران دانست و گفت: وزیر امور خارجه آمریکا گزارش مذاکرات هسته‌ای کشورمان را با کشورهای عضو 1+5 را به اطلاع سران رژیم صهیونیستی می‌رساند و می گوید ایران تهدیدی برای امنیت جهانی است.

خطیب نماز جمعه کبودراهنگ به رسوایی پلیس آمریکا در شکنجه زندانیان این کشور اشاره کرد و افزود: در زندان های آمریکا در داخل و خارج از این کشور رفتارهایی صورت می گیرد که شبیه به شکنجه های قرون وسطایی است و این کشور بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت، توسعه، اعتلا، استقلال و عزت کشورمان تلاش کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی گفت: حرکت زائران بیش از20 میلیون نفری اربعین حسینی (ع) به طرف کربلای معلی نشان دهنده عشق به خاندان عصمت و طهارت (ع) است که به یک همایش بزرگ ضد اسلامی مبدل شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما