وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393 ساعت 14:59   |   کد مطلب: 11338
جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور:
ايران به بركت ولايت از قدرتي ملي به سطح فرا كُروي رسيده است
ايران به بركت ولايت از قدرتي ملي به سطح فرا كُروي رسيده است
جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور گفت: ايران به بركت ولايت از يك قدرت ملي به سطح فرا كُروي رسيده است.

به گزارش نافع، امير سرتيپ محمدحسن نامي در مراسم معارفه مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: اگر ولايت را نداشتيم سرنوشت ما فراتر از عراق و ليبي و... نبود.

وي با بيان اينكه امروز هر چه داريم از بركت ولايت است، افزود: اگر ولايت نبود نماد ايدئولوژي انقلاب اسلامي ايران به ساير كشورها نمي‌رسيد.

نامي با اشاره به موفقيت‌هاي نظام در سه جنگ غزه، لبنان و سوريه ابراز داشت: ايران بركت خود را در اين كشورها گسترش داده است و در 2 سال آينده تغييرات زيادي در نگرش نمادسازي انقلاب اسلامي در نه‌تنها عربستان بلكه ساير كشورها خواهيم داشت.

دكتر نامي اضافه كرد: ايران در همه صحنه‌ها موفق بوده و با مسلح شدن كرانه باختري پايان كار رژيم صهيونيستي نيز فرا مي‌رسد.

امير نامي دفاع مقدس را بنا به سخن امام(ره)، تكرار واقعه عاشورا خواند و گفت: انتقال اين فرهنگ جهاد و شهادت وظيفه بزرگي است كه بر عهده هر فرد مسلمان به ويژه شيعيان در جمهوري اسلامي ايران است.

وي به يك ميليون و 873 هزار و 959 كيلومتر وسعت كشور ايران با 8974 كيلومتر مرز دريايي، زميني و رودخانه‌اي اشاره كرد و افزود: تا قبل از انقلاب اسلامي 3 ميليون و 422 هزار كيلومتر از مرزهاي ما جدا شد.

جانشين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس كشور، وجود 8 هزار شهيد، 17 هزار جانباز و بيش از هزار آزاده را در استان يك بركت بزرگ عنوان و خاطرنشان كرد: فرصتي كه خدا امروز براي خدمت به مردم به ما داده است افتخار بزرگي مي‌باشد و كساني كه در اين مسير پارك فرهنگي دفاع مقدس را ايجاد كرده‌اند بايد تقدير شوند.

وي با اشاره به ايجاد 7 سازمان جديد در بنياد حفظ آثار تحت عناوين سازمان‌هاي هنري و ادبيات دفاع مقدس، سينمايي، زنان، روحانيت، پيشكسوتان دفاع مقدس، اسناد و سازمان مهندسي و امور يادمان‌ها ابراز داشت: تغييرات بنياد در سال‌هاي آينده مشخص مي‌شود.

نامي به بازديد 4 ميليون و 640 هزار نفر از مناطق عملياتي در قالب ستاد راهيان نور از اسفند ماه سال 91 تا 92 اشاره و اضافه كرد: اميدواريم بتوانيم فرهنگ دفاع مقدس را به تمام مللي كه تحت ظلم استكبار قرار گرفته‌اند منتقل كنيم.

وي تصريح كرد: كشورها بايد راه نهادينه شده انقلاب را دنبال كنند تا به موفقيت دست يابند.

امير نامي، سردار ظفري را از جمله كساني خواند كه از روزهاي اول دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور داشته و با مسؤوليت‌هاي متعدد خود كه آخرين مورد آن فرماندهي قرارگاه عملياتي شهيد قاسمي بود سابقه‌اي درخشان كسب كرده و خاطرنشان كرد: با ظرفيتي كه او دارد شاهد موفقيت‌هاي زيادي در حوزه فرهنگي دفاع مقدس خواهيم بود.

گفتني است، در اين مراسم سردار مهدي ظفري به عنوان مديركل جديد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان همدان معرفي شد.

پيش از اين محمدجواد زمرديان به مدت 4 سال مديريت و سرهنگ پاسدار خليل الهي‌تبار به مدت 6 ماه سرپرستي در اين اداره كل را بر عهده داشتند.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما