وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1393 ساعت 10:37   |   کد مطلب: 11313
با حضور رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور:
سردار ظفری مدیر جدید بنیاد حفظ آثار همدان می شود
سردار ظفری مدیر جدید بنیاد حفظ آثار همدان می شود
با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی سردار "مهدی ظفری" به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان معرفی می شود.

به گزارش نافع، ایران اسلامی در طول تاریخ خود صحنه های پر فراز و نشیبی را لمس کرده و اتفاقات زیادی را به خود دیده است.

دوران دفاع مقدس یکی از صحنه های ثبت شده و ماندگار در برگ تاریخ این مرز و بوم به شمار می رود و امروز به عنوان یک افتخار ملی برای همگان محسوب می شود.

بدون شک علت این ماندگاری نیز حرکت در جهت رضای الهی و حفاظت از خاک پاک میهن اسلامی است.

هشت سال حماسه، ایثار و از خود گذشتگی مردم ایران نشان از ایمانی قوی و استوار داشت و بر همگان نمایان ساخت که دنیای استکبار به هیچ وجه قدرت مقابله با این ملت بزرگ را نخواهد داشت.

از این رو در جهت ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و از خودگذشتگی و هم چنین آشنایی نسل های بعد از جنگ تحمیلی با زاویه های مختلف دوران دفاع مقدس "بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس" در کشور تاسیس گردید.

استان همدان نیز به عنوان یکی از استان های تاثیرگذار در طول هشت سال دفاع مقدس شناخته شده و از این رو در اسفندماه سال 1374 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این استان کار خود را رسما آغاز می کند.

اکنون پس از گذشت 19 سال از آغاز کار این مجموعه ی فرهنگی در استان همدان شاهد حضور یکی دیگر از رزمندگان و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس در سمت مدیرکلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان خواهد بود.

سردار" مهدی ظفری" یازدهم آذرماه با حضور سردار بهمن کارگر رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور به طور رسمی معارفه خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این سرهنگ پاسدار"خلیل الهی تبار" به مدت شش ماه سرپرستی این اداره کل را بر عهده داشت.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما