وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 7 آذر 1393 ساعت 16:27   |   کد مطلب: 11253
تفکربسیج منجربه نجات سوریه، لبنان وغزه از دست اهریمنان شد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت:تفکر بسیج منجر به نجات سوریه، لبنان و غزه از دست اهریمنان و جلوگیری از سقوط بغداد شد.

 آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی در نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران همدان بیان کرد: نتیجه مذاکرات نشان می دهد که آمریکا در خصوص توافق هسته ای اراده لازم را ندارد.

وی تاکید کرد: مشکل کشورهای غربی و دول اروپایی با ایران بر روی مسایل هسته ای، غنی سازی و بمب اتم نبوده و آنها به نبود چنین تجهیزاتی در ایران اعتقاد دارند.

عضو خبرگان رهبری افزود: دول غربی از رشد و تعالی نظام و انقلاب ایران نگرانند و با وجود دسیسه های فراوان نتوانسته اند جلوی این همه پیشرفت را بگیرند.

آیت الله محمدی اضافه کرد: پیشرفت های روز افزون ایران در عرصه های مختلف سبب تحسین ایران از سوی کشورها مختلف جهان شده است.

وی تاکید کرد: سران استکبار دنبال ظلم و زور گویی هستند و در مکتب اسلام ظلم به مظلومان و بی تفاوتی در برابر زورگویی دشمنان معنایی ندارد.

خطیب جمعه همدان با ذکر اینکه منویات رهبری در جمع بسیجیان باید فصل الخطاب دلسوزان نظام و دشمنان باشد گفت: به برکت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری هم اکنون ایران به منطقه ای امن تبدیل شده است.

آیت الله طه محمدی با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: تفکر بسیج منجر به نجات سوریه، لبنان و غزه از دست اهریمنان و جلوگیری از سقوط بغداد شد.

وی افزود: بسیج تنها برای مقابله با دشمن در بعد نظامی تاسیس نشد بلکه این نیروی مخلص و ولایتمدار باید در تمامی حوزه ها حضور فعال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: اجتماع، صنعت، مراکز علمی و تربیتی و دیگر نهادها باید به عطر و بوی بسیج مزین باشند .

آیت الله طه محمدی افزود: همه مدیران و اقشار مختلف جامعه باید بسیجی وار فعالیت کرده و در برابر دستورات الهی متعهدانه عمل کند.

امام جمعه همدان از تلاش های استاندار برای برگزاری همایش بین المللی فرصت های شغلی در اواخر آبانماه امسال تقدیر کرد و گفت: استاندار بسیجی وار برای ایجاد فرصت های شغلی و رفع معضل بیکاری تلاش می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که با به ثمر نشستن تفاهم نامه های منعقد شده در این سمینار، شاهد ریشه کنی بیکاری و جذب نیروی کاری از استان های همجوار باشیم. 

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما