وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 آذر 1393 ساعت 14:17   |   کد مطلب: 11239
 پرسش مهر رئیس جمهوری از دانش آموزان جلوگیری از بحران آب است
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح پرسش مهر رییس جمهوری که هر سال در آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان اجرا می شود، به منظور جلوگیری از بحران آب در سال های آینده است.

به گزارش نافع عبدالرضا فولادوند در نشست های هفتگی پرسش مهر با بیان اینکه موضوع پرسش مهر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: رییس جمهوری با دقت نظر و تیزبینی، موضوع آب را که تناسب خاصی با اقتصاد مقاومتی دارد، در قالب پرسش مهر مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته موضوع پرسش مهر به گونه ای مطرح می شد که بخشی از جامعه یا منتقد بودند و یا سکوت می کردند، گفت: این اولین پرسشی است که همه آحاد جامعه را می تواند درگیر کند و به فکر فرو ببرد.

فولادوند اظهار کرد: با طرح پرسش مهر امسال، دانش آموزان در مدارس به نوعی با مشکلات آب بیشتر آشنا می شوند و این موضوع می تواند به فرهنگ سازی در بحث استفاده بهینه از نعمت آب و صرفه جویی در آن کمک شایانی کند.

وی اضافه کرد: مشکل آب در جامعه بسیار جدی است و ممکن است در سال های آینده به عنوان یک بحران مطرح شود و رییس جمهوری نیز با توجه به اهمیت این موضوع ، پرسش مهر را با محوریت بحث آب مطرح کردند که این اقدام شایسته می تواند به پیشگیری از مشکلات مربوط به آب در سال های آینده کمک کند.

پرسش مهر امسال رییس جمهوری درباره مشکل جدی کمبود آب و نگهداری از آن است.

طرح پرسش مهر از سال تحصیلی 77ـ1376 آغاز شد و هر سال همزمان با آغاز سال تحصیلی، رئیس جمهوری برای دانش آموزان پرسش هایی را مطرح می کند.

استان همدان 283 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما