وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 10:25   |   کد مطلب: 11203
دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان
دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: هدف اصلی گروه تکفیری داعش، نشانه گرفتن فرهنگ و اندیشه علوی است.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی حلم اظهار داشت: با نگاهی به وقایع صورت گرفته در کشورهای اسلامی مانند عراق، پاکستان، افغانستان و سوریه می توان فهمید که تفکر شیعه مورد هجوم است و گروه های تندرو به دنبال نابودی اندیشه ناب شیعه هستند.

وی افزود: فرهنگ علوی از برخی جهات مظلوم و برای مردم ناشناخته است لذا بر ما لازم است برای احیای تفکر غدیر، فرزندانمان را با فرهنگ علوی و ولایت علی(ع) آشنا سازیم.

حجت‌الاسلام حسنی حلم، به ترفندهای دشمن برای از بین بردن این فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال نفی ارزش های غدیر است لذا ما باید در طول سال در خصوص غدیر کار کنیم و آن را مختص به زمان خاصی ندانیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین شاخص کار فرهنگی در جامعه، نماز است، ابراز داشت: با اقامه این واجب الهی همه فسادها در جامعه از بین می رود و اجتماع، سالم باقی می ماند.

حسنی حلم اضافه کرد: البته اگر آداب نماز رعایت شود و با حضور قلب اقامه شود آن زمان است که نماز از اثر گذاری بالایی برخوردار خواهد بود و این وعده ای است که خداوند در قرآن به ما داده است.

وی گفت: متاسفانه امروز وضع نماز در جامعه اسلامی ما مناسب و درخور شان نظام اسلامی نیست لذا همه باید با احساس مسئولیت در قبال آن شرایطی را فراهم سازند که نماز به پدیده اول جامعه اسلامی تبدیل شود.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما