وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 23 آبان 1393 ساعت 15:49   |   کد مطلب: 10898
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:
85درصدمردم عربستان طرفدار داعش هستند!
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون طبق آخرین نظر سنجی ها 85 درصد مردم عربستان طرفدار گروهک تروریستی داعش هستند که این موجب وحشت سردمداران عربستان شده است.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان افزود:گروهک های تروریستی ایجاد شده در سطح جهان مانند داعش و القاعده تحت عناوین اسلام دست پرورده این دشمنان هستند که امروزه خودشان به جان هم افتاده اند.

کارخانه ای افزود: گروهک های تروریستی ایجاد شده در سطح جهان مانند داعش و القاعده تحت عناوین اسلام دست پرورده این دشمنان هستند که امروزه خودشان به جان هم افتاده اند.

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب به بصیرتی والا دست یافته اند که این بصیرت همانند سنگری از آرمان های ملت و نظام در مقابل توطئه های دشمنان دفاع می کند.


کارخانه ای با اشاره به موقعیت کنونی ایران در منطقه افزود: دشمنان پس از انقلاب به حربه های مختلفی مانند فتنه، تحریم و انزوای سیاسی برای ایجاد خدشه در نظام متوسل شدند که با بصیرت مردم همه این توطئه ها ناکام ماند.

وی گفت: هم اکنون ایران رتبه 17 پیشرفت علمی جهان را دارد و در نانو تکنولوژی نیز رتبه هفت جهان را به خود اختصاص داده است و در ساخت موشک های نقطه زن و سایر فناوری های نوین نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی عنوان کرد: این پیشرفت ها زمانی اتفاق افتاده است که ایران تحت تحریم های ظالمانه دشمنان قرار داردو همه این ها نشانگر اقتدار و صلابت ایرانیان در پیشبرد اهدافشان در هر شرایطی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هشتمین کشور جهان است که به قدرت کامل هسته ای در جهان دست یافته است و دانشمندان ایرانی در مدت زمان کوتاهی توانستند به علم ساخت سانترفیوژهایی پیشرفته دست یابند.

وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران باید با تمام توان برای دفاع همه جانبه از عزت و اقتدار ملت ایران تلاش کند چرا که همه این مسایل تاریخ آیندگان کشور را تشکیل خواهد داد.

کارخانه ای ادامه داد: تحریم های غیر هسته ای جز ظالمانه ترین تحریم ها به شمار می رود بنابراین اگر همه تحریم های شورای امنیت و اتحادیه آمریکا و اروپا لغو نشود این مذاکرات بی فایده خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اظهار خرسندی از به تصویب رسیدن قانون جدید امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: پرداختن به این فریضه و تصویب این قانون از مهمترین نیازهای کشور بود چرا که فریضه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین دلایل قیام امام حسین(ع) بود.

وی همچنین اشتغال را از مهمترین دغدغه های امروز جامعه و خانوادها دانست و افزود: دولت باید با برنامه و تدبیر نسبت به حل این مشکلات گام های اساسی بردارد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما