وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:00   |   کد مطلب: 11183
تحویل داوطلبانه پنج هزار دستگاه ماهواره توسط مردم/ طرح صالحین راه حل مقابله با تهاجم فرهنگی
فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان گفت: با توجه به روشنگری های انجام شده توسط سپاه و ائمه جمعه بیش از پنج هزار دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه توسط مردم به سپاه تحویل داده شده است.

به گزارش نافع؛ سردار غلام علی ابوحمزه صبح امروز در جلسه هم اندیشی ائمه جمعه استان همدان اظهارداشت: سپاه در حوزه های مختلف و در تمامی سطوح جامعه ماموریت هایی دارد که طبق نظر سنجی ها و آراء مردم آن ها را به نحو احسن انجام می دهد.

وی با اشاره به ماموریت های پنج گانه سپاه در حوزه های مقابله با جنگ نرم؛ مقابله با جنگ سخت، اجرای شجره طیبه صالحین، عمق بخشی داخلی و خارجی و هچنین تجهیز بسیج دهها میلیونی؛ گفت: با تدابیر فرمانده معظم کل قوا و همکاری همه رده های سپاه توانسته ایم در این حوزه ها به نحو مطلوبی عمل نماییم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در ادامه به نحوه اجرای شجره طیبه صالحین اشاره و تصریح کرد: امروز مربیان طرح صالحین در عرصه جنگ نرم در تربیت نسل آینده نقش تاثیرگذاری دارند و مربیان این طرح باید علاوه بر تعلیم و تربیت به مباحث اعتقادی و دینی شاگردان توجه ویژه ای داشته باشند.

سردار ابوحمزه افزود: علم مربیان طرح صالحین باید به روز باشد و باید با بصیرت بیشتری حرکت نموده تا  همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم چراکه طرح صالحین معرفت و بصیرت در راه دشمن شناسی را به ما نشان می‏‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معضلات شبکه های ماهواره ای اشاره و خاطرنشان کرد: تمامی موارد اخلاقی که در جامعه امروزی شاهد هستیم به دلیل رخنه کردن این وسیله مخرب به دورن خانه ها است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار شبکه ماهواره ای و اینترنتی در حال منحرف کردن فکر جوانان خلاق و متعهد ایرانی است که یکی از بهترین راههای مقابله با این جنگ نرم دشمنان ایجاد بصیرت افزایی و روشنگری از سوی مسئولین در بین آحاد مردم است.

سردار ابوحمزه با تقدیر از ائمه جمعه در بحث روشنگری مردم، گفت: امروز در استان همدان شاهد هستیم که این روشنگری ها تاثیرات خود را به نحو مطلوبی گذاشته و خود مردم به صورت دوطلبانه این دجال واره را از خانه های خود بیرون می کنند.

وی افزود: بیش از پنج هزار دستگاه گیرنده ماهواره به صورت داوطلبانه به سپاه توسط مردم تحویل داده شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در هر نقطه ای که استکبار جهانی بخواهد به اسلام و مسلمین ضربه بزند جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت وارد عمل شده تا نقشه های شوم آنان را برهم بزند.

سردار ابوحمزه اضافه کرد: با کمک و همراهی مردم کمک های نقدی و جنسی از دار المومنین همدان به جبهه مقاومت در سوریه ارسال می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در پایان افزود: کسانی که دارای فساد اخلاقی و فکری هستند به هیچ عنوان در مجموعه سپاه و بسیج جایی ندارند.

در ادامه این مراسم حضرت آیت الله محمدی؛ نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از دلایلی که باعث می شود مردم نسبت به دین خود کافر شوند استفاده از ماهواره است.

وی افزود: اگر میخواهیم کار مقابله با جنگ نرم را به خوبی انجام دهیم باید این موضوع را به صورت چهره به چهره به مردم تفهیم نماییم.

در پایان این مراسم نیز حاضران از نمایشگاه گیرنده های تحویلی از سوی مردم بازدید کرند.

گزارش تصویری

دیدگاه شما