وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 1 آذر 1393 ساعت 11:02   |   کد مطلب: 11089
	مذاکرات از سوی ایران بر پایه قدرت و اقتداری زینب گونه باشد
امام جمعه تویسرکان از تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات هسته ای خواست: از واقعه عاشورا درس گرفته و در مذاکرات از موضع قدرت، حق مداری و با اقتداری زینب گونه وارد شوند.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه 30 آبان ماه تویسرکان، اظهار کرد: در واقعه عاشورا و به اسارت رفتن خاندان عصمت و طهارت درس ها و عبرت های آموزنده بسیار است.

وی با اشاره به اینکه رسالت حضرت زینب(سلام الله) پس از واقعه دلخراش عاشورا استواری و پابرجا ماندن بر حق و حقیقت بود، ابراز کرد: رفتار، کردار و اعمال این بانوی بزرگ در حق مداری و دفاع از ولایت پر از عبرت و درس برای همگان در تمام دوران های تاریخ است.

امام جمعه تویسرکان گفت: در آن زمان گرچه به ظاهر اسلام متحمل شکست شد و اهل بیت اسیر کافران بودند اما آن واقعه عظیم در تاریخ ثبت شد و پیام آوران آن، قلب های خفته را بیدار کردند.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه در عصر حاضر نیز  ثاب قدمی، استواری و ایستادگی در دفاع از حقانیت  همتی زینب گونه می خواهد، افزود: حال که تیم مذاکره کننده ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار که پایبند به اصول اعتقادی و انسانی نیست وارد مذاکره شده و آنان را تحمل می کند، ضرورت دارد با منطقی زینبی در مذاکرات وارد شوند تا ذره ای در دفاع از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکنند.

وی عنوان کرد: در حواشی و فرصت های این  نشست ها با کشورهای 1+5 ، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، استفاده آمریکا از صلاح های شیمیایی و بمب اتم و حمایت های آمریکا از اشغالگران قدس نیز به روشنی بیان شود.

 امام جمعه تویسرکان همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج نمادی از ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و نقش تفکر بسیجی در انسجام درونی برای دستیابی کشورمان به فن آوری های روز دنیا بی بدیل است.

حجت الاسلام موحدی خواستار تزریق روحیه بسیجی در جامعه در راستای عملیاتی شدن طرح ها و ایده های نو با رویکرد اقتصاد مقاومتی شد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما