وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:33   |   کد مطلب: 11053
عضویت ۱۷۰۰ کودک و نوجوان در کتابخانه مرکزی همدان
بیش از دو هزار نفر از کودکان و نوجوانان همدانی همراه خانواده های خود در طرح "یک روز با کتاب" شرکت کردند.

به گزارش نافع، ظهر پنجشنبه طرح " یک روز با کتاب" در کتابخانه مرکزی همدان با حضور بیش از دو هزار کودک و نوجوان همدانی و والدین آنها برگزار شد.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان و معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان در این مراسم بیان داشت: برنامه " یک روز با کتاب" ویژه کودکان و نوجوانان با همكاری اتاق اصناف، شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش در این کتابخانه برگزار شد.

مهداد جعفری با اشاره به اینکه در طرح "یک روز با کتاب" بیش از دو هزار دانش آموز از هشت بخش مختلف کتابخانه مرکزی بازدید داشتند، افزود: این بخش ها شامل کارگاه نقاشی، قرآن، کارگاه شادی، سرگرمی، قصه گویی، کارگاه مطالعه، جمله نویسی و انشاء نویسی و برگزاری مسابقات فرهنگی بود.

وی هدف اصلی کتابخانه مرکزی برای اجرای این برنامه را جلب توجه خانواده ها و مسئولان مدارس به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی در زندگی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه امروز شاهد استقبال گسترده از این برنامه بودیم که حضور پررنگ خانواده‌ها در کنار کودکان خود برای شرکت در این طرح را به همراه داشت.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان اظهار داشت: برای اجرای موفق این طرح از افراد مجرب و توانمند استفاده شده و همین موضوع سبب رضایت افراد شرکت کننده در طرح شد.

جعفری گفت: در حال حاضر بیش از هزار و ۷۰۰ نفر عضو فعال کودک و نوجوان کتابخانه مرکزی همدان هستند که از ۲۲ هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان و دیگر امکانات تخصصی این بخش استفاده می کنند.

رئیس کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه بخش کودک فعالیت های فوق برنامه خود را درقالب انجمن کتابخوانان برای کودکان و نوجوانان علاقه مند ارائه می دهد، افزود: عموم مردم می توانند با حضور در کتابخانه مرکزی از منابع اطلاعاتی و خدمات ویژه آن که چند مورد آن در کشور منحصر به فرد بوده، استفاده کنند.

همچنین در حاشیه این مراسم افراد شرکت کننده از طرح ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی استان اسفاده کردند.

منبع:مهر

انتهای پیام/ر.ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما