وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 12:22   |   کد مطلب: 11016
معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان خبر داد:
همدان؛ بهتر از تصور 74 درصد گردشگران
همدان؛ بهتر از تصور 74 درصد گردشگران
معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان گفت: 74 درصد از گردشگران تابستاني همدان، اين شهر را بهتر از تصور ذهنيشان اعلام کرده‌اند.

به گزارش نافع، محمدرضا بياناتي با اشاره به نظرسنجي انجام شده از گردشگران تابستاني سال 1393 در همدان گفت: در اين نظرسنجي که تعداد 1000 پرسشنامه توزيع شد 74 درصد از گردشگران تابستاني همدان، اين شهر را بهتر از تصور ذهنيشان اعلام کردند.

وی ادامه داد: اين نظرسنجي در راستاي سياست‌گذاري‌ها و تصويب اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار مبني بر برنامه‌ريزي‌هاي اصولي در خصوص جذب گردشگر، ايجاد امکانات مناسب شهري براي پذيرايي هر چه بهتر از مسافران تابستاني در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: در نظرسنجي سال جاري علاوه بر سؤالات کلي از مسافران، سعي شده عملکرد شهرداري از ديدگاه گردشگران ارزيابي شود.

معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداري همدان با اشاره به نتايج اين نظرسنجي گفت: مطابق آمارهاي به دست آمده بيشترين آمار گردشگران و اقامت‌کنندگان در همدان از استان تهران و سپس از استان‌هاي خوزستان، خراسان رضوي، البرز و اصفهان داراي بيشترين فراواني هستند.

بياناتي اضافه کرد: 14 درصد از گردشگران، مدت اقامت خود را يک روز اعلام کرده‌اند و 68 درصد از آنان مدت اقامت خود را 2 و 3 روز و حدوداً 18 درصداز آنان مدت اقامت خود در شهر تاريخي همدان را بيش از 4 روز اعلام کرده‌اند.

بياناتي افزود: در پاسخ به اين سؤال که کدام عامل بيشترين تأثير را در انگيزه شما براي مسافرت به شهر همدان داشته‌اند اينگونه بيان شده که جاذبه‌هاي تاريخي شهر همدان با حدود 7/32 درصد مؤثرترين عامل مسافرت به اين شهر است و حدود 6/44 درصد مسافران نيز انگيزه مسافرت به شهر همدان را جاذبه‌هاي تفريحي همدان اعلام کرده‌اند.

فرشته درهم فروش

انتهای پیام/ع

دیدگاه‌ها

این خیلی خوبه! البته آسفالت خیابونا سلام می رسونن!

دیدگاه شما