وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 11:19   |   کد مطلب: 11007
در تذکر نماینده همدان به رئیس‌ جمهور مطرح شد
درخواست برای تغییر راهبرد برد ـ برد در مذاکرات هسته‌ای
درخواست برای تغییر راهبرد برد ـ برد در مذاکرات هسته‌ای
ابراهیم کارخانه‌ای در تذکری به رئیس‌ جمهور خواستار تجدیدنظر در راهبرد برد ـ برد بر سر منافع ملی ایران در مذاکرات هسته‌ای با توجه به زیاده‌طلبی‌های آمریکا شد.

به گزارش نافع، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی روز (26 آبان 93) مجلس از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر در راهبرد برد ـ برد بر سر منافع ملی ایران در مذاکرات هسته‌ای شد با توجه به اینکه حد مشخصی بر زیاده‌طلبی‌ها و اتهام‌زنی آمریکایی‌ها متصور نیست.

حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور به وزیر اقتصاد در مورد لزوم استمهال بانک کشاورزی به کشاورزان و دامداران گیرنده وام در مناطقی که دچار خشکسالی شدند تذکر داد.

جعفر قادری و ضرغام صادقی نمایندگان شیراز به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم تداوم بیمه‌ای برای قالیبافان و به وزیر بهداشت تسریع در اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و رعایت عدالت بین پزشکان و سایر کادر پزشکی را متذکر شدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در تذکری به وزیر آموزش و پروش خواستار تسریع در پرداخت حقوق اردیبهشت و خرداد ماه سال تحصیلی 93 به فرهنگیان حق‌التدریس شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارویمه در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده وکیل وزیر نیرو شد.

عزیز اکبریان، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان کرج، ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از واردات غیرقانونی سیگار ماربرو شدند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان به وزرای صنعت و اقتصاد لزوم برنامه‌ریزی مناسب و تشکیل گکارگروه جهت بررسی موانع رشد تولید ملی و تلاش برای رفع موانع تولید به ویژه تشریفات اداری جهت احیای صنعت را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور در خصوص جلوگیری از تضییع بیت‌المال و اعتبارات مختص طرح احیای دریاچه ارومیه تذکر داد.

سید هادی حسینی نماینده مردم قائم‌شهر در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت توقف پرداخت وام مسکن به ویژه به محرومان شد.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما