وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 26 آبان 1393 ساعت 10:32   |   کد مطلب: 10975
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان عنوان کرد:
پایگاه شهید نوژه همدان، مرکز ثقل پایگاه‌های هوایی غرب کشور
پایگاه شهید نوژه همدان، مرکز ثقل پایگاه‌های هوایی غرب کشور
پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان، مرکز ثقل پایگاه‌های هوایی غرب کشور است و مأموریت‌های ویژه‌ای به دست تیزپروازان نیروی هوایی آن صورت می‌گیرد.

به گزارش نافع، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب در آیین معرفی فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان گفت: امروز دولت آمریکا فهمیده است که به طور مستقیم نمی‌تواند به مسلمانان ضربه وارد کند و به همین دلیل با جنگ نرم به مقابله با مسلمانان پرداخته است.

امیر سرتیپ خلبان "حسن شاه‌صفی" با اشاره به این موضوع که جنگ نظامی در هندسه مدیریتی کشور، نقش اساسی دارد، تصریح کرد: دشمنان قصد درگیر کردن ایران در اتفاقات اخیر منطقه را داشتند، اما تدابیرعالمانه مقام معظم رهبری و اگاهی ایشان از ترفندهای دشمن، این دسیسه را ناکام گذاشت.

وی، جنگ نرم را بزرگترین برنامه و تهدید دشمن برضد ایران اسلامی دانست و افزود: جنگ نرم تنها خطری است که کشور را تهدید می‌کند و دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف سعی در ورود به افکار مردم دارد.

 

امیر ونک کارهای ماندگاری انجام داد

امیر شاه‌صفی اظهار داشت: از زمان حضور امیر"منصور ونک" در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، کارهای بزرگ و ماندگاری صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک، وجود کارکنان متخصص و کارآزموده در این پایگاه در کارنامه حضور سرتیپ دوم خلبان ونک در همدان تأثیرگذار بوده و این کارنامه درخشان، کار را برای فرمانده جدید، سخت‌تر می‌کند و باید تلاش مضاعفی را در پایگاه نوژه داشته باشد.

 امیر شاه‌صفی بیان کرد: دشمن بعثی در زمان جنگ، برنامه‌هایی برای برگزاری اجلاسیه "سران جنبش عدم تعهد" داشت که با رشادت خلبان شهید "عباس دوران" در ناامن کردن خاک عراق، مکان آن تغییر کرد.

وی اضافه کرد: همچنین دو سال پیش، دشمن به دنبال برگزار نشدن "جنبش سران عدم تعهد" در ایران اسلامی بود که این برنامه به بهترین شکل ممکن با همکاری و هماهنگی نهادهای مسئول برگزار شد.

خبر از سمیه مظاهری

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما